Olestokk Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Gutter, nei. Har dette grafikkortet selv og kjører BF3 på rundt 50FPS (medium). da må du ha en eller annen flaskehals i systemet ditt... har det selv jeg og... Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Har ingen "flaskehalser". Kjenner flere med dette kortet, som har heftigere komponenter, men forskjellen er 5FPS. Ser at du kjører det i SLI noe som gjør ting HELT annerledes. Endret 16. november 2011 av Quattro123 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Har ingen "flaskehalser". Kjenner flere med dette kortet, som har heftigere komponenter, men forskjellen er 5FPS. Ser at du kjører det i SLI noe som gjør ting HELT annerledes. det var før jeg fikk SLI... og da må jeg ha hatt en feil med fraps... den droppa ikke under 40 fps på en blanding mellom high og ultra (bedre kjent som auto) Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Har ingen "flaskehalser". Kjenner flere med dette kortet, som har heftigere komponenter, men forskjellen er 5FPS. Ser at du kjører det i SLI noe som gjør ting HELT annerledes. det var før jeg fikk SLI... og da må jeg ha hatt en feil med fraps... den droppa ikke under 40 fps på en blanding mellom high og ultra (bedre kjent som auto) Da har du uten tvil hatt en slags bugg. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) men svar meg da på en ting. siden jeg aldri dropper under 65 FPS med SLI, og SLI ikke er 100% mer enn standard, men noe rundt 90%. så den kan ikke komme langt under 35 FPS med ett kort... og det er med ALT på ultra, og max anti-aliasing og alt det der... Edit: trykkleif Endret 16. november 2011 av olestokk Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 men svar meg da på en ting. siden jeg aldri dropper under 65 FPS med SLI, og SLI ikke er 100% enn standard, men noe rundt 90% (i følge Nvidia) så kan den ikke komme langt under 35 FPS med ett kort... og det er med ALT på ultra, og max anti-aliasing og alt det der... Logikken er ikke logisk. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 men svar meg da på en ting. siden jeg aldri dropper under 65 FPS med SLI, og SLI ikke er 100% enn standard, men noe rundt 90% (i følge Nvidia) så kan den ikke komme langt under 35 FPS med ett kort... og det er med ALT på ultra, og max anti-aliasing og alt det der... Logikken er ikke logisk. men det gir jo rett og slett ikke mening... Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 men svar meg da på en ting. siden jeg aldri dropper under 65 FPS med SLI, og SLI ikke er 100% enn standard, men noe rundt 90% (i følge Nvidia) så kan den ikke komme langt under 35 FPS med ett kort... og det er med ALT på ultra, og max anti-aliasing og alt det der... Logikken er ikke logisk. men det gir jo rett og slett ikke mening... Det er ikke alt som gir mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå