Jan Erik Engan Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Motorveibrua,Drammen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Lukker skal her være 8sek...kun litt lett etterbehandling...lys osv;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Fint bilde, behndl Nik! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Detta var flott Jan Erik. Fin komp og veldig skarpt. Bra at himmelen er såpass "lys". For å være j..... pirkete så kunne du ha fjerna skiltet til Oslofjordtunnellen på høyre side, og det lyse feltet over skiltet og det til venstre for den venstre søylen. Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Dette ble riktig bra. Litt pirk her og der - slik Thore foreslår - vil bedre bildet, men en sterk 4´er fra meg ? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Fint bilde, behndl Nik! Nei ikke Nik her...om det er himmelen du får de tanken rundt nik,så skyldes den himmelen lang lukker og forflytting av skylaget;) Detta var flott Jan Erik. Fin komp og veldig skarpt. Bra at himmelen er såpass "lys". For å være j..... pirkete så kunne du ha fjerna skiltet til Oslofjordtunnellen på høyre side, og det lyse feltet over skiltet og det til venstre for den venstre søylen. Her har du jammen rett...og pirket ditt var jammen noen bra pirk også Dette ble riktig bra. Litt pirk her og der - slik Thore foreslår - vil bedre bildet, men en sterk 4´er fra meg ? Tusen takk..ja en ser det når andre nevner det..hmm..hehe Lenke til kommentar
Harald65 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Flott dette Jan Erik.Liker disse led lysene som blir som neon lys,bra eksponering. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Flott dette Jan Erik.Liker disse led lysene som blir som neon lys,bra eksponering. Tusen takk;) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Spesielt og fint ble dette! Liker blåtonene aller best her! 4'er! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Kjempeflott jan Erik. Dette likte jeg godt. Enkelt og greit:) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 BAre lækkert. Takker;) Spesielt og fint ble dette! Liker blåtonene aller best her! 4'er! Takker;) Kjempeflott jan Erik. Dette likte jeg godt. Enkelt og greit:) Takker;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg