fjarle Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Bedre kamera og raskere internett er ingrediensene når Optimus 3D får Gingerbread. Nå oppdaterer LG denne telefonen Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Med dette oppdateringstempoet kan vi vel vente oss ICS (4.0) oppdateringen til neste år ca på denne tiden? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Og dette er grunnen hvorfor Android-telefoner ikke er et alternativ for meg. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Og dette er grunnen hvorfor Android-telefoner ikke er et alternativ for meg. Dette er vel mer enn grunn til hvorfor LG ikke er en telefon for deg? Touché Lenke til kommentar
qazxdr1 Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Og dette er grunnen hvorfor Android-telefoner ikke er et alternativ for meg.Dette er vel mer enn grunn til hvorfor LG ikke er en telefon for deg? Touché Ikke at jeg er for IOS mobiler, men man vet mye tidligere hvilke IOS mobiler som kan få den nye oppdateringen. Lenke til kommentar
tordisunge Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 ser ut som oppdateringen er utsatt til 5 desember,helt utrolig!!! Lenke til kommentar
ugyldigbrukernavn Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Noen som har fått oppdatert sin LG optimus 3d? Jeg trykte på oppdatering knappen på mobilen så mange ganger igår og har ikke kommet noen ting. Noen som vet hva som foregår her? Lenke til kommentar
eivindpicker Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Hvor har du den infoen i fra tordisunge? -Jeg får beskjed at det finnes oppdatering tilgjengelig når jeg kobler tlf til pc'n, men når jeg starter oppdateringen så får jeg beskjed etter en stund at oppdateringen ikke gjelder min modell. Prøver jeg igjen, så får jeg beskjed at jeg allerede har siste versjon til min tlf. Begynner å bli ganske irritert.. -Finner ingen info fra LG noe sted på nett. Selv om jeg er stort sett fornøyd med tlf, så føyer jeg meg nok også inn i rekken av LG-eiere som ikke kommer til å kjøpe LG igjen. Lenke til kommentar
ugyldigbrukernavn Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 får bare beskjed den gjeldende versjonen er den nyeste. og noen ganger får jeg oppkobling mislykket. Kobiet inn i pcen og. samme driten der Lenke til kommentar
tordisunge Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 infoen fikk jeg fra ei lg 3d forumside,men ryktene sier at oppdateringen vil komme i slutten av uka,men kun til ulåste,dvs ikke operatørlåste mobiler.jeg får samme svar når jeg prøver å oppdatere,vi får vente å se.mer info på xda Lenke til kommentar
tordisunge Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 ser ut som ingen i europa har fått noe oppdatering ennå! Lenke til kommentar
tordisunge Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 folkens!! oppdateringen er kommet til norge,har nå lastet den ned ca 403 mb,tar ca 20 min fra a til å. android 2.3.5 Lenke til kommentar
ugyldigbrukernavn Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 Oppdatere via pc eller via mobilen? Lenke til kommentar
ugyldigbrukernavn Skrevet 22. november 2011 Del Skrevet 22. november 2011 min telefon forteller meg fortsatt jeg har den gjeldende versjonen. Jeg har ulåst mobil. Skikkelig irriterende Lenke til kommentar
tordisunge Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Oppdatere via pc eller via mobilen? bruk pc ,slå av mob og ta ut batt,så start opp igjen prøv på nytt Lenke til kommentar
ugyldigbrukernavn Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Oppdatere via pc eller via mobilen?bruk pc ,slå av mob og ta ut batt,så start opp igjen prøv på nytt okey jeg er ikke god på dette føler jeg nå. Så hvordan gjør jeg det via pc? Og skal batteriet være ute hele tiden eller skal jeg putte det inn igjen etter å skrudd den av? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Og dette er grunnen hvorfor Android-telefoner ikke er et alternativ for meg.Dette er vel mer enn grunn til hvorfor LG ikke er en telefon for deg? Touché Ikke at jeg er for IOS mobiler, men man vet mye tidligere hvilke IOS mobiler som kan få den nye oppdateringen. Klart, da det bare er et merke som disponerer rettighetene til iOS Touché! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg