Gå til innhold

Trenger virkelig råd OG hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg sliter virkelig med nakken som gjør at eg får en kraftig hodepine, som jeg kan gå med i 2-3 uker i strekk. Jeg har så klart vært hos legen,opp til flere ganger, men det er som regel henvisning til kiropraktor, som eg har prøvd. Men det blir bare verre. henvisning til fysio. men forsatt vondt. jeg har jo gått til dette en stund. men ingen bedringer. jeg har også fått tabletter, forskjellige typer. Men nei. det funker en liten stund. men så kommer hodepinen tilbake etter noen timer. Jeg har også vært til Mr men det er ikke migrene heller. så hva som skjer bak der, har eg ingen ide om. legen vet ikke mer hva han kan gjøre.

jeg har smurt meg med tigerbalsam og massert inn. varmeflaske på nakken, øvelser. ALT . nå er eg lei. får ikke sove om natten. sliter veldig på meg, at jeg faktisk griner. og jeg er bare 21r. Men så lurte jeg på. om noen har peiling på akupunktur, om de kan funke ? jeg er veldig skeptisk dette med nåler... huff.. Men lurer på å ta mr av nakken, om det kan være en liten prolaps der bak? om de er mulig. men er redd jeg har det, så vil ikke ha svaret på at jeg har det.. Føler hode eksploderer snart... og jeg er rett og slett lei av å drikke vann... fikk beskjed av legen og prøve og drikke 2 liter og gå ut i naturen. funker heller ikke. blir bare verre når eg går for da anstrenger eg meg.

Fra FRUSTRERT, lei og sliten Jente som har prøvd alt, tips ?...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...