Gå til innhold

Musikkmagasin om akustisk musikk

Thomhess

Anbefalte innlegg

Nå passer vel denne tråden under flere temaer, men plasserer den her da det er dette publikumet jeg vil nå. Flytt gjerne om nødvendig :)

Hei, jeg er for tiden student ved York College i Storbritannia. Jeg går et kurs som heter Media Studies, og innen dette faget har vi fått i oppgave å lage et musikkmagasin, hvor vi velger sjanger selv. Jeg har valgt akustisk musikk som min sjanger, og ville vært svært takknemlig om noen her, spesielt dere som liker/er interessert i akustisk musikk, kunne svart på noen spørsmål. Trykk her for å svare på 10 kjappe flervalgsspørsmål. Det tar deg knapt ett minutt eller to :)

Om dere vil se det ferdige resultatet, er det bare å si fra. I tilfelle poster jeg det her på denne tråden når det er ferdigstillt.

Ønsker du å hjelpe mer? Fortell meg gjerne hva du tror er fine temaer å skrive om i et slikt blad om akustisk musikk, eller hva jeg bør inkludere? :)

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen problemer med spørreundersøkelsen: Akustisk musikk er ikke en sjanger, spørsmål 8 har ikke et alternativ for kjøp av fysisk media på Internett (alternativt kan man si at det mangler et skille mellom nettbutikk og butikker), og spørsmål 10 trenger et alternativ for om man svarte "not at all" på spørsmål 9.

Det klart største problemet er selvfølgelig det første. Akustisk musikk kan dekke alt fra barokk til punk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...