eriknor Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Morgendis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Vakkert stemningstbilde flott farge og lys på himmel liker rimet og skoddda i motivet og spenninga i det som ligg bak best nr 1 Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Veldig fin komposisjon.Flotte duse farger. Ville valgt en versjon midt imellom 1 og 2 da dette er litt for kontrastløst. Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Med svart ramme blir dette riktig stemningsfullt - føler den kalde disen. I bakgrunnen anes mer av landskapet - noe som hjelper på dybden i bildet. Tåke gir naturligvis lav kontrast - noe annet ville vel vært unaturlig? Fint komponert - kanskje litt "høy himmel" med lite å feste blikket på = sterk 4`er fra meg. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Likte denne duse, akvarell følelsen som tåka og rimet gir. Syns det ble bra som det er. Veldig bra Erik. 5'er fra meg. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 vakkert stemnings foto, kan ikke kritisere for noe her... har du brukt stativ? visst det er håndholdt kunne vel isoen vært høyere? det tåler vel d700 en godt.. ser du har 1/30 sek på 70mm.. men når det er sagt ser jo bildet skarpt ut. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 vakkert stemnings foto, kan ikke kritisere for noe her... har du brukt stativ? visst det er håndholdt kunne vel isoen vært høyere? det tåler vel d700 en godt.. ser du har 1/30 sek på 70mm.. men når det er sagt ser jo bildet skarpt ut. Takk for det, Nei, jeg har ikke brukt stativ. Jeg tok dette på vei til jobben, da har man gjerne litt dårligere tid. Jeg bruker blenderprioritet og bracketing og fyrer på serie. Dette er 3. bilde i serien og i og med at utløserknappen allerede er trykket inn, unngår man hvertfall den bevegelsen......ellers er det bare flaks Lenke til kommentar
Harald65 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Absolutt flott og stemningsfult dette. Lurt og ha med seg kamera overalt kan man si. Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Vakkert ,noe for Gry som liker tåke ha-ha. Lenke til kommentar
KMNordby Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Liker V1 best. Enkelt og vakkert. Syns eksponeringen i V1 er 100% for å formidle morgendisen på en flott måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg