lenny25 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Har akkurat børstet støv av Max Payne i påvente av Max Payne 2. Har aldri spilt det på min nye maskin, se sign. Problemet er at spillet krasjer når jeg loader det. Skjermen blir svart og ingenting skjer. Fullstendig lockup. Noen tips?? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Du har hentet 1.05 patchen også? Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 nope....kanskje jeg bør gjøre det? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Det må du ja. Installerte det selv for et par dager siden. Tror det er et WinXP problem. Med patchen funket det fint! Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 Hmmm...sliter fortsatt etter å ha installert patchen. Etter options-skjermen henger alt seg og skjermen blir svart. Kan det være et Radeon 9700 pro-problem?? Lenke til kommentar
Jonas Jungeldyr Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Nei jeg har samma kort og det funker fett Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 Tror ikke det som er problemet nei..... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg har også Radeon 9700PRO, og det fungerer som bare f... Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 U HR NOK FOR DÅRLIG SKERMKART!oPPGRADER TIL NVIDIA ELLER NOE SNT!iNGEN HAR SÅNN TEIT rDIOEN KORT LENGER..ALLE VENNENE MINE SIER DET SUGER Å DE ER SJEMPE FLINKE PÅ DATA! hAN EINE HAR 2 DATAMSKINER HJEMME HOS FAREN SIN!!!!!!!!!!! EDIT: srY FOR CAPS GØTTA! PIECE! Lenke til kommentar
Jonas Jungeldyr Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 NVidia suger hvorfor tror du Microsoft velger ATi i Xbox 2? ATI Radeon kortene får mye bedre score i tester og den nye GeForce FX serien til NVidia tar en hel PCI plass mens ATi Radeon kortene tar en AGP plass(nesten dobbelt så lite som en PCI plass) og allikavel gir ATi kortene bedre graffikk. Det sier noe kanskje. NVidia ble tatt først i å jukse på tester i 3DMark 2003. ATi ble busta senere de også men de klarte isåfall å sjule det mye lengere en NVidia noe som også viser at de er dyktige. Og det følger med mange gratis spill hvis man kjøper et Radeon 9800 kort. ATi sin Smoothvision er også bedre den jevner ut kantene mere og gjør bilde klarere uten å kreve mere av pc'en. NVidia sin kantutgjevning inneholder spy-ware til sammenligning. Det har også vært problemer med installasjon av NVidia sine drivere. GeForce FX støyer mye mere enn et Radeon kort også og blir mye lettere overopphetet,altså ikke noe for en overklokker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå