Maria1990 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hei! Noen husker nok cartoon-serier som de viste på fox-kids på 90-tallet. Saken er at forleden dag hadde jeg og noen venner en mimrestund om disse seriene, og det var en av mine favoritter den gang som jeg ikke klarer å huske navnet på. Det er veldig viktig for meg å få navnet på denne cartoonserien, vet et bilde, themesong eller lignende. Jeg forteller litt om den her: Den handler om en gjeng med småbarn. I rommet til et av disse barna ligger det en haug med klær, og denne haugen kommer en dag til live, og blir loksom "venn" med denne gjengen. Hver gang det er voksne i nærheten så går denne kleshaugen fra å være "levende" til å bare bli liggende på gulvet som en normal kleshaug; altså viser seg ikke for voksne. Jeg husker spesielt en episode, der denne gjengen ble fanget av kjempepoteter... De andre episodene husker jeg ikke... Ok jeg vet dette hørres ganske bissart ut, men det er bare noe jeg MÅÅÅÅÅÅÅ finne ut av! Takker så meget for svar; helt sikkert flere andre her som så på denne cartoon på Fox Kids da de var små Lenke til kommentar
Neekita Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg vet ikke hva den heter på Norsk, kanskje den heter det samme. Jeg tror du mener "Klutter", stemmer det? Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Ååååå tuuuusen takk skal du ha; det var akkurat denne jeg så etter! Klutter var riktig det! You made my day, girl! Takkkkk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå