Wataboy Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Hei! Lurte på et spm hvor fikk dere tak i de ferdige brillene? Har mekket noen selv fra 2x kinobriller jeg kjøpte. Men hadde vært greit med noe som ikke er hjemmemekka. Ser en har kjøpt noen på elkjøp men tenkte å sjekke om flere muligheter. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 (endret) Hei! Lurte på et spm hvor fikk dere tak i de ferdige brillene? Har mekket noen selv fra 2x kinobriller jeg kjøpte. Men hadde vært greit med noe som ikke er hjemmemekka. Ser en har kjøpt noen på elkjøp men tenkte å sjekke om flere muligheter. Netonnet selger to par til 299,- Edit: Selv fikk jeg med 7 par vanlige passive briller med TV'n. Så har noen å prøve å feile på Endret 18. november 2011 av Nerowulf Lenke til kommentar
Wataboy Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Ja har 7 i min LG4500 55" også, men ville ikke bruke de til å mekke. Kjøpte 2x på kinoen til 20kr per. Fikset og det funker veldig bra. Men hadde vært greit med "ekte". Men vil si 300kr var steep. Blir nok philips fra Elkjøp om jeg tar det da Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Er de du kjøper fra kinoen veldig dårlige på noe måte? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Ikke dumt dette! Dette hadde vært enormt smart å ha med støtte for direkte i xbox 720 (altså dobbel video output fra boksen så du spiller å spille splitscreen men kan få fullskjerm begge to). -Stigma Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 "For med en del flatskjermer kan du nemlig bruke 3D-funksjonen i TV-en til å spille tospiller i fullskjerm ? på samme TV." Man får jo ikke noe større bilde. Kilden genererer fortsatt bare 'en halv skjerm' til hver spiller. Lenke til kommentar
Are fra Moss Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 "For med en del flatskjermer kan du nemlig bruke 3D-funksjonen i TV-en til å spille tospiller i fullskjerm ? på samme TV."Man får jo ikke noe større bilde. Kilden genererer fortsatt bare 'en halv skjerm' til hver spiller. Jeg så ikke side 2. Der står det: "Selv om skjermbildet blir litt strukket og du kan se at grafikken er dårligere på fullskjerm, veier underholdningsverdien opp for dette og mer til." For meg vil ikke underholdningsverdien stige, den vil synke. Jeg vil ikke orke å se rektangulære kvadrater. Dette var noe tull. Hva skjedde hos Sony før PS3 kom ut? De sa lenge de skulle støtte to skjermer. Det klarte de aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå