Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Integrert telefon Passat 2006

marnero

Anbefalte innlegg

Hei,

har nylig kjøpt en Passat 2006 Highline 4Motion. I denne skal det være intergrert telefon over høytalleranlegget. Det er et utfoldbart display med nummertaster rett over navigasjon/CD spiller. Når jeg prøver å koble min android telefon til bilens integrerte telefon, får jeg ikke opprettet noen sammenkobling mellom telefonen og bilen. Noen som vet hva problemet er? Har ikke funnet svar på dette verken i bilens brukerveiledning eller på nettet. Bluetooth på telefonen er selfølgelig slått på, og verken "bilens søk" eller søk via telefonen viser ingen enheter som kan kobles opp i mot.

Setter stor pris på svar, på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du en gamlere tlf med bluetooth på bare for å prøve? Vet det har vært noe kluss med Android tlf med bluetooth når det gjelder oppkobling mot bla integrert tlf.

Har ikke det for hånden nei, men skal prøve å skaffe en for å teste om det kan være feilen.

Vet at svigers sin BMW 5 serie hadde en egen telefon i bilens midtarmlene, slik at man koblet sin personlige telefon til bilens "eksterne" telefon via bluetooth, og deretter fikk inn samtalen over bilens høtallere. Den eksterne telefonen var koblet til midtarmlenet via kabel. Har letet i bilen min om det kan finnes en innretning av samme slag, uten lykke. Dette kan ikke være tilfelle, eller?

Lenke til kommentar

Tror ikke du har sånn kabel, men prøv en annen vanlig tlf med bluetooth. Eller en iPhone. Da får du luka ut prob om det er vil eller tlf.

Takk for svaret volvopentagon, det var helt riktig! Prøvde i dag med en god gammeldags Nokia N95, og det var bingo! Android har visst ikke noe som kalles "Ekstern SIM-Modus" i bluetooth innstillingene, og det var dette som var flaskehalsen. Takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...