sirk800 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 i det siste har eg hørt mye snakk om at folk bygger selv pc. er det mulig at folk som ikke har bygd pc før kan bygge en? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Ja, det tar bare litt lenger tid. Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Ja. Det er bare snakk om å skru sammen deler omtrent. Hvilke får du råd om her på forumet, bare oppgi hvilke krav du har/hva pc'n skal brukes til. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Så lenge du sørger for at du skrur rktig deler og følger forslag til pc-deler, så kan man fint skru sammen en ganske potent pc uten nevneverdige problemer. Det er ikke vanskelig, men noe tidkrevende. Mvh Faller Lenke til kommentar
oyfug Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 tar litt lengre tid som blir sagt over her, jeg bygget selv min første data for ca 6 måneder siden. fikk mye hjelp fra youtube: Lenke til kommentar
Student of Life Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 i det siste har eg hørt mye snakk om at folk bygger selv pc. er det mulig at folk som ikke har bygd pc før kan bygge en? Jeg gjorde dette for ikke lenge siden, kunne ingenting fra før. Tok meg 2-3 timer med å bla gjennom manualer og se på en youtube film før den stod ferdig. Videoen kan jeg finne tilbake til hvis du ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå