KnutW Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jærsk Landskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Bildet er samansett av to andre bilder. Det eine var tatt med lengre brennvidde enn det andre, men hadde med litt som eg syntes var vesentleg for at resultatet skulle bli bra. Forskjellig brennvidde gjorde at utgangspunktet (versjon 2) blei dårleg. Hadde eg beskjært bort alt det svarte ville det bli altfor langt og smalt så måtte til å legge til både himmel og jord! Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Fin dybdevirkning med klare og rene farger.De svarte flekkene kan klones vekk i PS5 Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Takk for kommentaren, Thore! PS har eg ikkje. Har brukt Paint og Picasa for å fjerne dei svarte felta i versjon 2. Så veldig synleg blei det ikkje. Lenke til kommentar
JærenRundt.AS Skrevet 25. januar 2015 Del Skrevet 25. januar 2015 Javel, Herr Knut. Bildet ditt er vanvittig pent og svært malerisk. Derfor henvender jeg meg til deg i nysgjerrighet. Hvor på mitt vakre Jæren er dette kunstverket tatt? Best Regards Aase Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg