x-team Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Mange år siden jeg har tatt i en Playstation kontroll nå, sist var med en PS2.. Nå er tiden for og anskaffe meg PS3, er meget udatert på området for og si det slik.. En PS3 spiller blueray også har jeg forstått? Er det forsjellige utgaver av PS3? Hvem selger denne billigst? Og hva følger med, 1 kontroll eller ingenting? Er det mulig og 'installere' spillene på PS3'en eller må cd-platen brukes slik som før? Takker for oppdatert info Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 har ikke Elkjøp den billigste? 1998,-? eller var det 1888? husker ikke men under 2000. du får med en spake, en lader til spaken, masse manualer etc.. det er vell egentlig det. og jo en harddisk på 320-360 GB. Lenke til kommentar
x-team Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Sett sånn flaks, komplett har tilbud på PS3 320GB nå til 1899,- mens elkjøp selger den for 2399,-. Da blir det komplett Om noen har svar på de andre spørsmålene mine så takker jeg for det Lenke til kommentar
thundertiger Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Bluray = ja og 1 stk. håndkontroll er inkludert. Det finnes ulike utgaver, men de eldste er ikke i salg lengre. Modellene som selges i dag heter "slim", og er ca 30% mindre, 30% lettere og bruker ca 34% mindre strøm enn før. Det som skiller slimkonsollene er harddiskstr. Godt tilbud på Komplett. (Ser forøvrig at Dustinhome selger til samme pris. Om du er student, får du hos Dustinhome gratis frakt ved kjøp over kr 2000,- i tillegg til små rabatter) NB! Husk at HDMI-kabel IKKE følger med. Så husk å kjøpe det, om du ikke har fra før. Ser Elkjop.no har en til kr 49,-. Endret 15. november 2011 av thundertiger Lenke til kommentar
samco Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 synd at de ny slim har mista sac cd støtte som de gammle fattys hadde ned graderinger over hele linja med slim Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) PS3 Slim har færre USB-porter, ingen SD-porter for minnekort fra digitalkamera, ikke støtte for PS2-spill, er for "slim" til å stå vertikalt på egenhånd, kan ikke installere andre operativsystemer, ser billigere/mer plastikk ut, og er tregere enn phat-PS3. PS3 phat har ikke 3D-støtte, bruker mer strøm og har mer støy. <-- basert på hva jeg har lest. Billigste PS3'ene finner du på finn.no. Der får du PS3 for samme pris som på Komplett eller lavere, og ofte en bunke med spill med på kjøpet. Endret 16. november 2011 av MikkelRev Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå