Gå til innhold

Skal kjøpe PS3 nå, hvem er billigst? Hva følger med en PS3?

x-team

Anbefalte innlegg

Mange år siden jeg har tatt i en Playstation kontroll nå, sist var med en PS2..

Nå er tiden for og anskaffe meg PS3, er meget udatert på området for og si det slik..

En PS3 spiller blueray også har jeg forstått?

Er det forsjellige utgaver av PS3?

Hvem selger denne billigst?

Og hva følger med, 1 kontroll eller ingenting?

Er det mulig og 'installere' spillene på PS3'en eller må cd-platen brukes slik som før?

Takker for oppdatert info :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bluray = ja og 1 stk. håndkontroll er inkludert. Det finnes ulike utgaver, men de eldste er ikke i salg lengre. Modellene som selges i dag heter "slim", og er ca 30% mindre, 30% lettere og bruker ca 34% mindre strøm enn før. Det som skiller slimkonsollene er harddiskstr. Godt tilbud på Komplett. :thumbs: (Ser forøvrig at Dustinhome selger til samme pris. Om du er student, får du hos Dustinhome gratis frakt ved kjøp over kr 2000,- i tillegg til små rabatter)

NB! Husk at HDMI-kabel IKKE følger med. Så husk å kjøpe det, om du ikke har fra før. Ser Elkjop.no har en til kr 49,-.

Endret av thundertiger
Lenke til kommentar

PS3 Slim har færre USB-porter, ingen SD-porter for minnekort fra digitalkamera, ikke støtte for PS2-spill, er for "slim" til å stå vertikalt på egenhånd, kan ikke installere andre operativsystemer, ser billigere/mer plastikk ut, og er tregere enn phat-PS3.

PS3 phat har ikke 3D-støtte, bruker mer strøm og har mer støy.

<-- basert på hva jeg har lest. Billigste PS3'ene finner du på finn.no. Der får du PS3 for samme pris som på Komplett eller lavere, og ofte en bunke med spill med på kjøpet.

Endret av MikkelRev
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...