Stigah Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Hei (Følte ikke helt at det passet inn i denne kategorien. Bare flytt det hvis det er feilplassert. Må i så fall beklage) (Må også beklage at jeg ikke har mye kunnskaper om akkurat dette, og aner ikke om jeg brukte riktig ord i emnetittelen eller ei) Har da tenkt å hoste en nettside, og lurte på om dere kunne anbefale host? Har planer om å starte en nettbutikk der vi selger "softwares", derfor har jeg noen kriterier: Rask båndbredde (Både opplasting og nedlasting (Nedlasting av filer fra nettbutikken)) I alle fall 10 GB lagringsplass Helst ikke mer en 500-800 kr året SSL Håper virkelig noen her kan anbefale en webhost! Takker og bukker for svar, på forhånd! Endret 15. november 2011 av stigah Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg ser grensen din er 800, men tenkte å nevnte at du for 1380,- i året får du en helt egen virtuell server hos Linode.com. 20 GB lagringsplass, 200GB transfer i måneden. Hastighet er jeg usikker på, mens SSL setter du opp selv (siden det er en server du har full tilgang til og ansvar over) Lenke til kommentar
kimla Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Jeg ser grensen din er 800, men tenkte å nevnte at du for 1380,- i året får du en helt egen virtuell server hos Linode.com. 20 GB lagringsplass, 200GB transfer i måneden. Hastighet er jeg usikker på, mens SSL setter du opp selv (siden det er en server du har full tilgang til og ansvar over) For å svare på en litt gammel tråd som jeg nå tilfeldigvis kom over: Dette så egentlig veldig bra ut (hvertfall ved første øyekast)! Noen som vet om en tilsvarende tjeneste, men bare med Windows Server? Vet at dette kommer til å bli noe dyrere, men håpet er å en dag finne en rimelig VPS med Windows Server Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå