Benleo Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Serveren er ikke åpen for alle lengre... Rapport til moderator er sendt. Endret 9. januar 2012 av Benleo Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Vis noen bare vil komme inn å se på serveren er det bare å si i fra! Bare personer som har postet minecraft brukernavnet sitt her vil få tilgang. PS: Dette gjelder fra og med fredag kveld. Alle spillere skal kunne komme inn på serveren intill da, for å se. Endret 16. november 2011 av Benleo Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Serveren vil ikke være tilgengelig uten søknad mer. Dette etter problemer med brukere som ødelegger og stjeler. Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 2 invitasjoner er alt gitt bort! Nå er det bare 3 plasser til ukjente spillere igjen. Søk her på forumet eller på nettsiden min. www.bennyserver.tk Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Vi har oppgradert serveren og den vil nå tåle flere spillere! Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Serveren er nå oppgradert, slik du kan spille med den nyeste versjonen av minecraft, 1.0.0! Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 3. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2011 Nå har vi oppgradert serveren til 2 gb ram! Dobblet så stor hastighet fra det vi hadde fra før Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 3. desember 2011 Del Skrevet 3. desember 2011 jeg har sendt om bygggetilatelse. Jeg kommer til å bruke 50kr på VIP siden en venn av meg skylder meg VIP for 50kr Gleder meg. Mer informasjon i søknaden Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Hei! Vi har motatt søknaden din Veldig bra søknad! Du og vennen din er velkommen til serveren, håper dere vil trives! PS: Skjekk ut den nye nettsiden vår: bennymc.com Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Vi har fått ny nettside for serveren: bennymc.com Nettsiden er ikke helt ferdig men VIP og litt generelt står der. Vi har ikke bare fått nytt domene, vi har fått oppgradert serveren vår også! Nå kjører serveren 2 gb ram (dobbel hastighet, fra det vi hadde) Vi har ikke økt antall spillere på samtidig, for en best mulig opplevelse Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 hei, jeg har fått godkjent søknad, men har ikke kommet inn på whitelist. Har fått byggetilatelse. Jeg heter på minecraft og som jeg skrev på søknaden SturlaTheZombie. Hadde vært fint om jeg fikk komme inn Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Hei! Beklager dette virkelig! Vi glemte å restarte serveren slik at du kunne komme inn. Jeg har nå restartet serveren. Så nå skal det ikke være noe problem. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Hei! Beklager dette virkelig! Vi glemte å restarte serveren slik at du kunne komme inn. Jeg har nå restartet serveren. Så nå skal det ikke være noe problem. det går bra og er helt forståelig Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Bra vi fikk ordnet det fort Føl deg fri til å ta kontakt, uansett grunn. Beklager at det var feil link øverst! Jeg har nå lagt inn riktig link. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. desember 2011 Del Skrevet 5. desember 2011 Er glad for at det ordnet seg Liker veldig godt å spille på serveren. Kommer nok til å fortsette å bruke den. Mange hyggelige folk her også. Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 5. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2011 Herlig at du synes serveren er kul! Håper virkelig at denne serveren kan fortsette å være en god server, som fokuserer på kvalitet og ikke profitt. (Benny minecraft server er lagd som en hobby som jeg ikke har tjent et rødt øre på, bare brukt masse penger...) 1 Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Hei! Vi har motatt søknaden din Veldig bra søknad! Du og vennen din er velkommen til serveren, håper dere vil trives! PS: Skjekk ut den nye nettsiden vår: bennymc.com det står at jeg ikke er whitelisted =( Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Hei. Siden du verken svarte på mail eller pm trodde jeg at du ikke var interesert lengre, det sto også i signaturen din at du spilte på en annen server. Men selvfølgelig, vis du fortsatt er interesert skal jeg legge deg til igjenn. Sendt fra min mobil. Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 9. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2011 Da er Feqzzvi whitelisted :-) Sendt fra min mobil. Lenke til kommentar
Benleo Skrevet 10. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2011 Vis du er interesert i en byggetilatelse vil jeg anbefale deg å se på det nye forumet vårt! Du finner det på nettside vår www.bennymc.com Vi vil fortsette å bruke dette, men vil være mest aktiv på facebook og på det nye forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg