|Morpheus| Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hei! Jeg lurer på hvor mye lydkortet teller når jeg har koblet datan til stereoanlegget? Er det forsterkerens kvalitet som bestemmer lydkvaliteten eller spiller lydkortet en vikitg rolle og? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 jeg merket veldig stor forskjell når jeg gikk fra onboard til en helt enkelt creative.. mer klar/presis og fyldig lyd.. Lenke til kommentar
trumic Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 begge har mye og si. Gir lydkortet dårlig lyd, blir det dårlig lyd og omvendt. Har ikke så veldig mye tro på onboard lydkort jeg. Lenke til kommentar
morfin Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hint! Det kommer ann på hvilket lydkort du har. De nyeste onboard kortene spiller akseptabelt for de fleste. De gamle er det værre med. Men altså, en stor kjede er ikke sterkere enn det svakeste leddet. :wink: Lenke til kommentar
|Morpheus| Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Ok..takk for kjapp respons... Lurte bare ettersom en kamerat sa at lydkvaliteten på DVD-spilleren min ikke var så nøye ettersom jeg kjører den over en digital inngang på forsterkeren...noe i den dur :-? Han mente at det va forsterkeren som betydde noe da og jeg lurte på om det var det samme med data og...ettersom jeg gamer en del så vurderer jeg og investere 800,- i et Audigy 2...fikk jo terningkast 6 her på Hw så det burde være greit nok :smile: Lenke til kommentar
Logan Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Hei! Jeg lurer på hvor mye lydkortet teller når jeg har koblet datan til stereoanlegget? Er det forsterkerens kvalitet som bestemmer lydkvaliteten eller spiller lydkortet en vikitg rolle og? Det er klart at forsterker, høyttalere etc. betyr noe for lyden, men må du virkelig ha fet tekst for at folk skal høre på deg? Du trenger ikke å feite opp teksten i hele innlegget. Bare et forslag, da det er veldig slitsomt å lese. Lenke til kommentar
|Morpheus| Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 Du er her og ja? Jeg synes det blir lettere og lese med fet tekst jeg men jeg får bestandig klager fra folk når jeg bruker den Well, it's removed... Lenke til kommentar
Logan Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Du er her og ja? Jeg synes det blir lettere og lese med fet tekst jeg men jeg får bestandig klager fra folk når jeg bruker den Well, it's removed... Nice Boy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå