AtotheK Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) HTC Desire - Asfalt 0-1! Ja telefonen min fikk et ublidt møte med asfalten nå for noen timer siden, og displayet ble knust. Jeg trenger med andre ord ny mobil så fort som mulig. Spørsmålet er, hvilken telefon? Hva er den beste telefonen i dag, og bør jeg finne fram en gammel mobil fra roteskuffa og heller vente til over nyttår? Er det dumt å kjøpe ny mobil på tampen av året? Endret 16. november 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Du kan jo kanskje bytte skjerm ? Lenke til kommentar
AtotheK Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Nei, dette var et tegn fra oven på at jeg må kjøpe ny mobil. Jeg orker ikke bruke penger på å fikse en såpass gammel mobil! Lenke til kommentar
Swome Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Neste generasjon telefoner kommer sannsynligvis ikke før Q2 2012, tidligst mars, så d er like greit å kjøpe deg noe nå. Hvis du vil forsette med android er de beste telefonene på markedet i dag HTC Sensation XE, Motorola Droid Razr og Samsung Galaxy S2, Galaxy Note og Galaxy Nexus (som kommer innen et par uker). Endret 15. november 2011 av Swome Lenke til kommentar
AtotheK Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Allright. Takk for svar. Jeg har kikket endel på Galaxy S2 og tror det blir den. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Nokia N9. For spesielt interesserte. Droid Prime er Droid Razr? Jeg hadde valgt den, hvis jeg ikke skulle vente i månedsvis. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Droid razr ja. Gikk litt fort i svingene der. Lenke til kommentar
Grasli Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Allright. Takk for svar. Jeg har kikket endel på Galaxy S2 og tror det blir den. Galaxy S2 i hvit sier nå jeg... ahh Ja, ser faktisk mye bedre ut enn i svart! Endret 16. november 2011 av Grasli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå