toazty Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Elkjøp MPX er ikke dette samme TV? men hos elkjøp er det oppgitt med 50Hz hos Mpx er det oppgitt med 100Hz Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 De heter jo ikke det samme, så nei... Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Nei det er ikke samme TV Se modellbetegnelsen: Elkjøp: LE40D504 MPX: UE40D5004 På Samsung TVer kan du lese modellbetegnelsen slik: 2 første bokstavene: LE = LCD UE = LED PS = Plasma Så de 2 tallene. Disse indikerer størrelsen. Her er det 40. Ergo disse TVene er 40" store Neste er den enkle bokstaven. Denne indikerer hvilken Serie TVen er i. Her er det "D" D serien er den nyeste til Samsung De siste numrene indikerer forskjellige spesifikasjoner på TVen. De finnes mange modeller av samme TV, men med litt forskjeller som feks, antall HDMI innganger. 1 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 bah.. ja ser jo det nå, men så denne http://www.na24.no/innstikk/article3273316.ece så regna med det va den elkjøp annonserte til 2999,- , men i denne linken http://www.na24.no/innstikk/article3273316.ece , så står det led tv, men står ikke noe modellbetegnelse. noen som vet hvilken tv det er snakk om? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Leser du hele teksten så står det LED i overskriften med LCD i artikkelen Lenke til kommentar
toazty Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 forstod jeg deg rett nå? at LED som står i overskriften er feil? at det kun er snakk om den lcd tv'en som jeg linka til i første post? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 forstod jeg deg rett nå? at LED som står i overskriften er feil? at det kun er snakk om den lcd tv'en som jeg linka til i første post? Det står LED i overskriften ja men det er snakk om en LCD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå