Gjest medlem-1432 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Du er et forferdelig menneske. Skal få deg banna! Ikke hvis jeg får deg banna først! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Har 2-3 utgåtte advarsler. Det er i hovedsak for sterke meninger og flaming. Det er veldig løst hvorfor jeg fikk disse advarslene, så det var nok noen moderatorer som var lei av meg. Selvsagt så innser jeg at hver en av dem er fortjente, men at det er litt tilfeldig at jeg blir den som får advarsel for å "bringe negativ diskusjon" i tråder. Endret 1. januar 2012 av Gavekort Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Har et 2-3 utgåtte advarsler. Det er i hovedsak for sterke meninger og flaming. Det er veldig løst hvorfor jeg fikk disse advarslene, så det var nok noen moderatorer som var lei av meg. Selvsagt så innser jeg at hver en av dem er fortjente, men at det er litt tilfeldig at jeg blir den som får advarsel for å "bringe negativ diskusjon" i tråder. Det samme har jeg opplevd. Det er urettferdig. Har fortsatt 0 advarsler. hehe! : ) Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Du er et forferdelig menneske. Skal få deg banna! Ikke hvis jeg får deg banna først! Jeg skal få deg banna!! Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg har 0% advarsel nå Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg har 73 advarsler, men fordi jeg har bilder av Dotten som gjør noe ulovlig og umoralsk, er jeg trygg, jeg har også video av Simen1 der han begår krigsforbrytelser. 3 Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Så langt har jeg bukket og nikket og vært enig med alle, så jeg har 0. Lenke til kommentar
onion1 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Så langt har jeg bukket og nikket og vært enig med alle, så jeg har 0. 0, jeg også, så da er jeg i godt (stort) selskap Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 jeg hadde 10%. fikk det pga jeg posta navn og tlf nr på en pedofil kar i bergen som vi diskuterte i en tråd. lett verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå