Runar Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Det var ikke svar på spørsmålet mitt. Advarsel er en av reaksjonsformene som en moderator har når en bruker på forumet bryter retningslinjene eller nettikette på forumet. http://wiki.diskusjon.no/index.php/Advarsel Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 (endret) Jeg har hatt 10%, merkelig nok i fotballforumet jeg fikk den. Endret 28. november 2011 av Atald Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 0 så klart. Alle moderatorer er rare, admonistratore er rarere og forumveiledere er rarest. Har jeg fortsatt 0 ?? haha 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. desember 2011 Del Skrevet 17. desember 2011 0. Ganske utrolig når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 jeg har 0 men hvor mye skal til for å få karantene / bli utestengt? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Jeg har 0% atm, skulle ønske jeg hadde mer, da ville jeg følt meg mer kul. Hadde litt før, men skal mye til for å få advarsel her Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 men hvor mye skal til for å få karantene / bli utestengt? Sagt enkelt: Være et rasshøl. Hvis man oppfører seg sånn nogenlunde normalt blir man ikke kasta ut. Følg kardemommebyloven så bør du være safe.(Fordi som ikke husker kardemommebyloven: "Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill. Og forøvrig kan man gjøre som man vil.") Det er ikke FULLT så enkelt, men der har du essensen i det. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Løgn. Jeg har blitt kastet ut av overnevnte, og jeg oppførte meg ganske normalt. Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 men hvor mye skal til for å få karantene / bli utestengt? Sagt enkelt: Være et rasshøl. Hvis man oppfører seg sånn nogenlunde normalt blir man ikke kasta ut. Følg kardemommebyloven så bør du være safe.(Fordi som ikke husker kardemommebyloven: "Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill. Og forøvrig kan man gjøre som man vil.") Det er ikke FULLT så enkelt, men der har du essensen i det. Takk men du glemte å si hvor mange advarsler du har Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 L4r5 har så mangen at vi admin husker ikke engang alle.. ^^ 1 Lenke til kommentar
Stappi Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) L4r5 har så mangen at vi admin husker ikke engang alle.. ^^ Hehe, Og hvor mange har du da? Nå begynner tråden å bli avsporet her og moderatorer og administratører(amatører:P) som er med på det er ikke bra. Ingen unntak selv om det er nyttår Endret 31. desember 2011 av Stappi 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Admin starter alltid på -100 slik at vi har litt å gå på.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Løgn. Jeg har blitt kastet ut av overnevnte, og jeg oppførte meg ganske normalt. Betyr det at du normalt sett er et rasshøl? Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Ja, Gypsy er det. Verdens største rasshøl. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Du er et forferdelig menneske. Skal få deg banna! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 Åtte advarsler og en perm bann som nylig ble omgjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå