Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

liker jente - what to do?


Anbefalte innlegg

Vil gjerne ha svar fra både gutter og jenter!

 

Kan si med en gang at jeg ikke oppgir for mye opplysninger i denne posten, ettersom alt som skrives på diskusjon.no kan søkes opp via Google. Hvis jeg skriver for mye, og jente tilfeldig kommer over denne tråden, vet hun med engang hvem jeg er. Så risky,risky at jeg poster her i det hele tatt, men tar sjansen..

 

litt om meg selv:

Er gutt, mellom 18 og 22! Ganske Selvsikker!

Syns vanligvis tråder som dette er helt latterlig, så pleier ihvertfall ikke å starte dem selv, men har nå kommet i en litt vanskelig situasjon, som jeg gjerne skulle hørt meninger om!

 

Situasjon:

Møtte en søt jente på et vorspiel, snakket lite sammen der og da -> skjedde ingenting.

Hun har en "liksom kjæreste" (noe hun selv sier)-altså hun er veldig usikker på det forholdet, og er ikke fornøyd at all.

Like etter at vi kom til nattklubben, møtte vi på hverandre igjen og var sammen resten av kvelden: snakket mye, danset mye(intimt), var 1mm fra å kline, laange klemmer og hadet-kyss!

Har hatt litt telefon kontakt i etterkant, med initiativ fra begge sider.

 

Liker henne veldig godt, hun er sykt digg osv osv.

Hva skal jeg gjør? Ta kontakt, hva skal jeg skrive? Invitere henne med ut?

Hun har tross alt kjæreste, what to dooo?

 

Takker for svar på forhånd!

 

Postet av anonym: 133a7e0620d6f5b66cb653052ab147be

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Hei! Jeg hadde det kjempekult sammen med deg, og kan veldig godt tenke meg å bli bedre kjent. For å unngå unødvendige problemer for alle involverte forutsetter jeg at du ordner opp i det forholdet du allerede er i, da jeg kjenner det er store muligheter for at jeg kommer til å falle pladask for deg i løpet av kort tid. Når den tid kommer vil jeg gjerne dele opplevelser med deg og by på meg selv uten å måtte vurdere sannsynligheten for å havne i bråk med en kar jeg ikke kjenner. Tilbudet står ved lag, og gi meg gjerne tydelig tilbakemelding uansett hva du bestemmer deg for å gjøre. :)"

 

Det er i det minste en melding jeg synes hadde vært helt grei å fått selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

TS her!

 

Jaggu, er det ikke Hr. Selvsikker som er ute og går. :whistle:

 

Er selvsikker, også når det kommer til jenter. Punktum! Men denne situasjonen er litt mer "komplisert" og ønsker derfor flere meninger ang dette.

 

Jeg synes du skal respektere kjæresten hennes jeg. Vent til hun har gjort det slutt med den nåværende kjæresten så slipper du å havne i trøbbel med han.

 

Sånn tenker jeg også! Men tror hun er redd for å gjøre det slutt, ettersom han liksom ikke har gjort noe galt.

 

Postet av anonym: 133a7e0620d6f5b66cb653052ab147be

Lenke til kommentar

TS igjen!

 

Hold deg unna damer med type. Om hu er villig til å rote med deg tross at hu har type så er det et logisk sprang å tenke at hu kan komme til å rote med andre om hu er sammen med deg.

 

Enig! Tenker sånn selv, og det bekymrer meg! Kompis av meg opplevde akkurat dette når han ble sammen med sin kjæreste, hun var utro med min kompis når de ble sammen, nå er de slutt!

 

"Hei! Jeg hadde det kjempekult sammen med deg, og kan veldig godt tenke meg å bli bedre kjent. For å unngå unødvendige problemer for alle involverte forutsetter jeg at du ordner opp i det forholdet du allerede er i, da jeg kjenner det er store muligheter for at jeg kommer til å falle pladask for deg i løpet av kort tid. Når den tid kommer vil jeg gjerne dele opplevelser med deg og by på meg selv uten å måtte vurdere sannsynligheten for å havne i bråk med en kar jeg ikke kjenner. Tilbudet står ved lag, og gi meg gjerne tydelig tilbakemelding uansett hva du bestemmer deg for å gjøre. :)"

 

Det er i det minste en melding jeg synes hadde vært helt grei å fått selv.

 

Kan absolutt vurdere å sende noe slikt! Liker din formulering :thumbup:

 

Litt av en situasjon du har der ja :hmm:

 

Oooohh Yes!

 

Postet av anonym: 133a7e0620d6f5b66cb653052ab147be

Lenke til kommentar

Jeg forstår godt at det er vanskelig å holde seg unna henne hvis du er veldig intressert, men vær ikke dum nå. Hvis du er personen hun er utro mot kjæresten sin med, vil det bare skape trøbbel, og kanskje ikke bare for hun, det kommer muligens til å bli dumt for deg også.

 

Det er ikke en god start på et eventuelt forhold. Hvis du allerede har vist henne at du er intressert - som det høres ut som om du har gjort - ville jeg snakket med hun. Fortell hun hvordan du føler og si du har lyst til å invitere henne ut men vet hun har kjæreste.

Lenke til kommentar

Jeg forstår godt at det er vanskelig å holde seg unna henne hvis du er veldig intressert, men vær ikke dum nå. Hvis du er personen hun er utro mot kjæresten sin med, vil det bare skape trøbbel, og kanskje ikke bare for hun, det kommer muligens til å bli dumt for deg også.

 

kunne ikke vært mer enig! Sånn person er jeg ikke uansett. Kommer ikke til å dra forholdet lenger ut med mindre hun har gjort det slutt med kjæresten..

 

Det er ikke en god start på et eventuelt forhold. Hvis du allerede har vist henne at du er intressert - som det høres ut som om du har gjort - ville jeg snakket med hun. Fortell hun hvordan du føler og si du har lyst til å invitere henne ut men vet hun har kjæreste.

 

ok, nå er det å si hva jeg føler lettere sagt enn gjort! Kjenner jo ikke jenta så veldig godt liksom.. Vanligvis ville jeg gjort det, kommunikasjon er viktig! Men denne har både "kjæreste" og har bare sett henne den ene kvelden face-to-face!

 

Postet av anonym: 133a7e0620d6f5b66cb653052ab147be

Lenke til kommentar

Etter det jeg ser så er det ikke en så veldig vanskelig situasjon. Du har jo, som du sier, kun vært med jenta en gang. Verre er det i ettertid, etter et par-tre dates, å finne ut at jenta har type - for da har skikkelig følelser begynt å komme og ikke bare det instant crush'et.

 

Ta det positive ut av det, hun har allerede informert deg om at hun har, mer eller mindre, type. Rådet mitt er åpent og lyder rett og slett make it or break it. Finn ut av hva du er komfortabel med; vil du satse på ei jente som, dersom hun sier ja til å bli med deg ut, er i stand til å være utro, eller vil du gå for ei annen jente der du ikke konfronteres med en slik usikkerhet i starten av et potensielt forhold?

 

I sommer var jeg nettopp i den situasjon jeg beskrev over her - hun fortalte etter fjerde date - i senga, morgenen dagen etter - at hun hadde type. Du har i alle fall fått denne ærligheten, så du behøver kun å finne ut hva du skal gjøre i forhold til dette. Vil du være en drittsekk å ødelegge et forhold, eller vil du være the good guy å gi henne sjansen til å ordne opp på hjemmebane? Eventuelt, som i mitt tilfelle, neeext.

 

For det er mange fisk i havet, man behøver ikke å kaste seg over den første og beste. Forøvrig, du nevner i førstepost "hun er sykt digg". Sikker på at forelskelsen ikke bare er at hun der skal jeg ha sex med? I så fall, la henne gå.

(Nå ser jeg i ettertid at du aldri har nevnt forelskelse, og det er som sådan bra for slikt ville vært alt for tidlig. En liten mix'up fra min side. Uansett, poenget er der fremdeles - finn ut hva du egentlig vil med hun før du begir deg ut på ei som har type=)

Endret av MrBrightside
Lenke til kommentar

Syntes du fortsatt at slike forum er dumme?

 

Haha! :p Mener en del tråder i forumet "samliv og relasjoner" er litt latterlige, og kan løses på en enkel måte. I mange tilfeller ved hjelp av god kommunikasjon, eller ved å bare konfrontere vedkommende. Ofte er situasjonen overdramatisert, og det viser seg å være mye enklere enn TS først antok. Men det er min mening, folk er ulike..

 

Syns dog min situasjon er mer komplisert, ikke overdramatisert, og realistisk. Valgte derfor å lage tråden, og se hva andre mener...

 

Takker meget for svar folkens!

 

Postet av anonym: 133a7e0620d6f5b66cb653052ab147be

Lenke til kommentar

Etter det jeg ser så er det ikke en så veldig vanskelig situasjon. Du har jo, som du sier, kun vært med jenta en gang. Verre er det i ettertid, etter et par-tre dates, å finne ut at jenta har type - for da har skikkelig følelser begynt å komme og ikke bare det instant crush'et.

 

Helt sant! Og det er jo det "crush'et" jeg lurer på om jeg skal gjøre mer utav.

Men som sagt, vil ikke overdrive kontakten med meldinger osv mens hun fortsatt har "kjæreste"

 

Ta det positive ut av det, hun har allerede informert deg om at hun har, mer eller mindre, type. Rådet mitt er åpent og lyder rett og slett make it or break it. Finn ut av hva du er komfortabel med; vil du satse på ei jente som, dersom hun sier ja til å bli med deg ut, er i stand til å være utro, eller vil du gå for ei annen jente der du ikke konfronteres med en slik usikkerhet i starten av et potensielt forhold?

 

I sommer var jeg nettopp i den situasjon jeg beskrev over her - hun fortalte etter fjerde date - i senga, morgenen dagen etter - at hun hadde type. Du har i alle fall fått denne ærligheten, så du behøver kun å finne ut hva du skal gjøre i forhold til dette. Vil du være en drittsekk å ødelegge et forhold, eller vil du være the good guy å gi henne sjansen til å ordne opp på hjemmebane? Eventuelt, som i mitt tilfelle, neeext.

 

For det er mange fisk i havet, man behøver ikke å kaste seg over den første og beste. Forøvrig, du nevner i førstepost "hun er sykt digg". Sikker på at forelskelsen ikke bare er at hun der skal jeg ha sex med? I så fall, la henne gå.

(Nå ser jeg i ettertid at du aldri har nevnt forelskelse, og det er som sådan bra for slikt ville vært alt for tidlig. En liten mix'up fra min side. Uansett, poenget er der fremdeles - finn ut hva du egentlig vil med hun før du begir deg ut på ei som har type=)

 

Neida, er ikke en type so kun er ute etter sex, så det er ikke tilfellet.

Og som du selv sier, er det heller ikke snakk om forelskelse ennå.

Men takk for gode råd, kanskje jeg også bare burde satse på - Neeeext! :p

 

 

Postet av anonym: 133a7e0620d6f5b66cb653052ab147be

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...