clark Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Opplevde også samme problem som nevnt i artikkelen vedrørende tastaturet, men hvem er det som har android som ikke bytter ut med Scandinavian Keyboard direkt egentlig? Andre småfeil jeg har opplevd er at den har en lei tendens til å fryse helt for så og måtte reboote når jeg brukte telefonen mens den sto på lading. Riktignok forsvant dette problemet når jeg la inn LauncherPro. I tillegg har jeg sorte flekker på skjermen (som er sortere enn en sort bakgrunn ellers), men dette er ikke synlig med mindre du ser på et helt sort skjermbilde. (Edit: man ser det altså ikke når skjermen er av) Merkelig opplegg, vi snakker altså ikke om døde pixler. Lar meg riktignok ikke irritere av det, kanskje bare på min, selv om jeg har sett at andre har hatt kommentarer om skjermen i andre reviews. Bortsett fra det over, så er jeg knakende fornøyd, telefonen har en enorm byggkvalitet og er faktisk vannavstøtende. Utfordret sjebnen ved å søle ett vannglass over den med vilje og vannet prellet bare av. Anbefaler alle som knuser iphone skjermen sin (på begge sider) til å bytte så fort som mulig Endret 15. november 2011 av clark Lenke til kommentar
clark Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Fant faktisk dette svaret fra Motorola selv i supportforumet dems: The Droid RAZR display uses a new high efficiency OLED material. These screens may in some cases exhibit slightly darker regions, like you've noticed. Because the darker regions are only visible when viewing the black screen in a very dark environment, they will not interfere with general use. Most importantly, they don't change over time and are typical for this generation of OLED material. They in no way indicate a problem or defective screen. Lenke til kommentar
abbflex Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Denne er på vei nå. Gleder meg. Lei av htc desire som lånetlf etter å ha knust sg2 min. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hvor finnes sweet deal på denne? Typ djuice opplegg? Lenke til kommentar
lasseoj Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 har aldri sett en motorola med android utenfor butikken Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hvor finnes sweet deal på denne? Typ djuice opplegg? Chess Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Opplevde også samme problem som nevnt i artikkelen vedrørende tastaturet, men hvem er det som har android som ikke bytter ut med Scandinavian Keyboard direkt egentlig? Alle som ikke sitter fast med Android 1.6 og et begrenset utvalg i Android Market, regner jeg med. Lenke til kommentar
gholie Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Byttet ut tastaturet med Swiftkey X så fort eg fekk den inn, digger det tastaturet! Ved ganske hardt bruk ( Spotify heile tida + spill / youtube klipp ) så held batteriet ca 7.5t hos meg. Ved moderat bruk så varer det lenger enn ein dag, noko som passer meg veldig greit då eg uansett lader om natta. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Noen som vet om denne kommer med 4G/LTE til Norge? I artikkelen står det "CDMA2000 1xEV-DO/LTE" men ikke noe mer. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Edit: Dobbelpost Endret 16. november 2011 av andreasn Lenke til kommentar
gholie Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Den som er ute nå er iallefall ikkje 4G, men spørst jo og om det faktisk er verdt å ha her endå, då dekninga ikkje er så god endå. Samt at batteriet til mobilen ikkje passer så godt til å ha 4G modem som stjeler strøm. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Mye av grunnen til at Samsung Galaxy SII har blitt så populær er fordi den er veldig pen, rask og har Android. Denne telefonen her var direkte stygg selvom den har Android og sikkert er kjapp. Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) LTE nettet i USA bruker uansett ikke samme frekvenser som her så da må de i såfall lage en ny versjon av telefonen først. Droid razr er kun for Verizon kunder. Den internasjonale versjonen har bare 3G/GSM og heter bare razr Endret 16. november 2011 av Looptop Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Morsomt å lese at byggkvaliteten oppleves som fantastisk bra. Kevlar = plast Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Morsomt å lese at byggkvaliteten oppleves som fantastisk bra. Kevlar = plast Hva er galt med plast? Det er svært solid og anvendelig som byggemateriale. AtW 2 Lenke til kommentar
gholie Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Dersom du har holdt i telefonen og meiner at det ikkje føles ut som veldig solid byggekvalitet, så vil eg sei at du har alt for høge krav, og vil ikkje finne ein einaste mobil på markedet som tilfredstiller @miXer, Smak er veldig subjektiv, eg for min del tykkjer den ser meget bra ut Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Dersom du har holdt i telefonen og meiner at det ikkje føles ut som veldig solid byggekvalitet, så vil eg sei at du har alt for høge krav, og vil ikkje finne ein einaste mobil på markedet som tilfredstiller @miXer, Smak er veldig subjektiv, eg for min del tykkjer den ser meget bra ut Utvilsomt enig med deg gholie.., oser kvalitet... alle kompisene mins syns den ser lekker ut... kamerabumpen gjør den bedre å holde:-).... Endret 16. november 2011 av trehesten Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Kvaliteten føles uten tvil upåklagelig ut, samtidig så gjør baksiden det slik at den ikke sklir i hånden. Noe jeg setter meget stor pris på. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Er det skjermen som er liten, telefonen som er stor, eller bildene som har litt rart perspektiv? Ser ut til å være nærmere en halv centimeter ramme på hver side av skjermen? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Morsomt å lese at byggkvaliteten oppleves som fantastisk bra. Kevlar = plast Ja, og da kan det jo ikke ha god kvalitet. Det kan f.eks. ikke være langt sterkere enn stål samtidig som det er mye letter, noe som gjør at det brukes i de dyreste "superbilene" du får tak i. Men, vent... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg