mobilen.no Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Som første medie i Norge har vi fått den endelige vesjonen av Motorola Doid Razr. Motorola Droid Razr - førsteinntrykket Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Yay! Bra artikkel. Henter min i morgen, så dette ser bra ut. Lenke til kommentar
Beyercüst Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Så kommer Galaxy S II LTE og vips, så er Samsung på toppen igjen 5 Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Kan dere i amobil ta qHD-skjermen grundig foran dere å måle den opp mot SGS II sin? Jeg lurer på om den er bedre tross pentile. Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Veldig gira på denne. Ikke nok til å bytte ut min nåværende galaxy s2, men ser uansett bra ut! Har dog sett fra andre anmeldelser og previews at noen synes det skorter litt på "smoothness" i denne telefonen. Skal bli spennende å se hva amobil vil si om dette. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvilke bilder er tatt med hvilken telefon? Er det jeg som er blind? 1 Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Hvilke bilder er tatt med hvilken telefon? Er det jeg som er blind? Vet ikke om jeg har drukket for mye kaffe, men nå står det bare MotorOla der ja. Edit: sorry for elendig forumskriving. Endret 15. november 2011 av moshpit Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 moshpit: Skylden er nok vår. Alle bildene var med der, men vi tok bort konkurrentene fra denne saken nettopp fordi det ble rotete. Vi kjører en ny sak med sammenlikninger bilde for bilde i stedet Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hm.. syns bildene virket blass og dårlig jeg da... 1 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Flott design syntes jeg, og spennende valg av materialer. Ser fram til testen. Bildene dere har tatt med telefonen syntes jeg derimot ikke imponerer noe særlig. De ser kalde og grå ut (nå var det kanskje kaldt og grått den dagen, men likevel). Lenke til kommentar
gholie Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Kan bekrefte at bildene er litt vel gråe, men det er noko som også kan fiksast på i ein evt. oppdatering vil eg tru. Utanom det er eg sjølv storfornøgd med telefonen, den er rett og slett veldig solid! Telefonen heiter forøvrig "Motorola Razr" i Europa og ikkje "Droid Razr" pga. "Droid" er lisensiert til Verizon. 1 Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Må si jeg blir skeptisk når det er flere detaljer som ikke er på plass og som må fikses ved oppdatering ETTER telefonen er sendt ut. Slikt burde de fikse før produktet når kunden imho. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Det gjelder stort sett alt av telefoner, dessverre. Nyeste man kan sammenligne med er vel batteriproblemene til iPhone 4S. Lenke til kommentar
big_glasses Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Den ser kjempefet ut, hadde det ikke vært for at jeg nettopp har kjøpt nytt skjermkort og Skyrim: Collectors edition så hadde den nok fort blitt kjøpt Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 "Som første medie i Norge har vi fått den endelige versjonen av Motorola Droid Razr". Det er vel og bra at dere er kjapt ute denne gangen, men når kan jeg forvente å finne testen av HTC Titan på deres sider? Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg har hatt telefonen sida Fredag, og er strålende fornøyd. Kameraet syns jeg gir brukbare bilder, videoopptak er også av brukbar kvalitet. Klarte 2 dager på siste lading med moderat bruk siste dag:-) Not bad... Smarte handlinger er genialt:-) Tastaturproblem som nevnt ved endring til tall er eneste minus til nå. Må også nevnes at det er hdmi utgang, og dette fungerte med plug and play... Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Faen heller, Jeg har sverget ved å ikke kjøpe de såkalte smartphone. Men denne rabbagasten er veldig fristende... Lenke til kommentar
oye Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Har den notification LED? 2 Lenke til kommentar
Oly Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Ser at den har hakket høyere skjermoppløsning enn min Samsung Galaxy S2, men tro det eller ei; i mitt tilfelle har SGS2 en mer "perfekt" skjermoppløsning. Grunnen til at jeg foretrekker SGS2s 800x480 oppløsning fremfor denne, er at jeg bruker min telefon til old-school emulatorer. Hvis jeg dobler antall bildepunkter på en Playstation 1 eller en Sega Mega Drive emulator, fyller jeg høyden på tilnærmet hele skjermbildet. På en Motorola droid Razr med like stor skjerm (4,3") ville derfor emulatorer med bildepunktene forstørret 2 ganger faktisk bli littegrann mindre grunnet litt høyere skjermoppløsning Så min definisjon av en "perfekt" mobil-skjermoppløsning som retro-gamer har dermed en høyde på 480 punkter (240x2), og i neste omgang 720 punkter (240x3). Jeg tipper at jeg er blant de få på dette forumet her så tenker på denne måten Lenke til kommentar
clark Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Har den notification LED? Jepp i all slags farger.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg