Vallhall Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hei Har lyst på Skyrim til pc, men har ikke kontroll. Det vil si jeg har PS3 kontrollen og den trådløse 360 kontrollen, men disse kan jeg vel ikke bruke?. Så derfor vil jeg ha råd om hva jeg skal kjøpe. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Du kan kjøpe en løs 360-kontroller med ledning. De trådløse virker ikke, ikke med charging kit USB-kabel heller, da den er bare for lading. De fleste gamerbutikkene har sånne. Eller så kan du google om PS3 kontrollern kan funke på PC med å laste ned driver et sted. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg bruker en Razer Onza 360/PC kontroll...funker kjempe bra. Man kan også bruke vanlig 360 kontroll med ledning. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Takker for kjappe svar folkens Er det denne dere mener?. Isåfall står det at den bruker "gameport" grensesnintt, å så vidt jeg vet har jeg kun usb innganger på min bærbare, så kan jeg bruke denne da? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=646166 Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Kjøpt denne fra ebay for å kunne bruke til skyrim. Funker som bare det! Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor alle snakker om å bruke gamepad til Skyrim på PC.. ? Det fungerer jo perfekt med mus + tastatur. Kunne aldri bytta ut det med en gamepad. 4 Lenke til kommentar
Sinusn Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor alle snakker om å bruke gamepad til Skyrim på PC.. ? Det fungerer jo perfekt med mus + tastatur. Kunne aldri bytta ut det med en gamepad. Du trenger ikkje kjøpe ny kontroll kan bruke PS3 kontrollen. Kan bruke Motionjoy med DS3 tool og 360 emulator Bruker dette sjølv til Skyrim funker fett. Endret 15. november 2011 av Sinusn 1 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Du trenger ikkje kjøpe ny kontroll kan bruke PS3 kontrollen. Kan bruke Motionjoy med DS3 tool og 360 emulator Bruker dette sjølv til Skyrim funker fett. Dette så bra ut, kan du gi meg direkte link til disse 2 programmene?. Var inne på hjemmesida til motionjoy, men kunne ikke finne noen direkte link til nedlasting. Lenke til kommentar
Sinusn Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Du trenger ikkje kjøpe ny kontroll kan bruke PS3 kontrollen. Kan bruke Motionjoy med DS3 tool og 360 emulator Bruker dette sjølv til Skyrim funker fett. Dette så bra ut, kan du gi meg direkte link til disse 2 programmene?. Var inne på hjemmesida til motionjoy, men kunne ikke finne noen direkte link til nedlasting. http://www.motioninjoy.com/help/sixaxis-dualshock-3-connecting-usb Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg skjønner ikke hvorfor alle snakker om å bruke gamepad til Skyrim på PC.. ? Det fungerer jo perfekt med mus + tastatur. Kunne aldri bytta ut det med en gamepad. Fordi han vil ha det til seg selv og ikke til deg? Blir som å si "Jeg skjønner ikke hvorfor alle vil ha pannekake til middag, kjøttkake fungerer jo perfekt! Kunne aldri bytta ut kjøttkake med pannekake" Både 360 (jeg trodde de trådløse fungerte med ladekabel nå? Mener en kamerat bruker det) og emulator til PS3. Komplett og diverse andre steder har ett stort utvalg om du er ute etter andre varianter, alt fra normale til logitech 360 kopi med kjølevifter (for å forhindre svette hender tydeligvis). 1 Lenke til kommentar
privinius Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Jeg spiller med trådløs 360-kontroller, og det funker perfekt. 1 Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 http://www.motioninjoy.com/help/sixaxis-dualshock-3-connecting-usb Mange mange takk Har innstalert det men får ikke venste å høyre stikke til å virke, bare knappene. Blir mye mas på, men håper du kan hjelpe meg. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Sinusn Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 http://www.motioninjoy.com/help/sixaxis-dualshock-3-connecting-usb Mange mange takk Har innstalert det men får ikke venste å høyre stikke til å virke, bare knappene. Blir mye mas på, men håper du kan hjelpe meg. Takk på forhånd Eg bruker Profilen (Xbox 360 Controller Emulator--Options) i tillegg til og bruke driver manager til og load til kontroller. Bruker og game controller panel i DS3 tool for og sette den opp. Funker i alle eg har prøvd sålangt Half life 2 episode 2 , BF3 og skyrim. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 http://www.motioninjoy.com/help/sixaxis-dualshock-3-connecting-usb Mange mange takk Har innstalert det men får ikke venste å høyre stikke til å virke, bare knappene. Blir mye mas på, men håper du kan hjelpe meg. Takk på forhånd Eg bruker Profilen (Xbox 360 Controller Emulator--Options) i tillegg til og bruke driver manager til og load til kontroller. Bruker og game controller panel i DS3 tool for og sette den opp. Funker i alle eg har prøvd sålangt Half life 2 episode 2 , BF3 og skyrim. Du kom meg i forkjøpet ser jeg. Fikk det til selv etter litt knoting og har så langt bare prøvd Just cause 2 og det var deilig å ligge i sofaen å spille, kjøringen er jo mye bedre nå med kontroll. Igjen mange mange takk PS: har jo bestilt en 360 kontroll med ledning men har vel egentlig ikke behov nå, bortsett fra at jeg syns 360 kontrollen er litt mer komfortabel for mine hender enn PS3 kontrollen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Grensa mellom PC og konsoll er delvis visket ut, siden vi lett kan koble en kabel fra skjermkortet til HDTV'n og sitte i sofaen og spille PC-spill. Da er en joypad mye enklere å bruke enn mus/tastatur. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 (endret) Hvorfor ikke bare kjøpe en slik? http://www.ebay.co.uk/itm/260885246641?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_5759wt_1396 Koster 52 kroner med frakt. Har flere slike selv, funker fett. Man kan ikke bruke en ladekabel for å koble de trådløse til PC. Endret 17. november 2011 av TMB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå