Gå til innhold

Kontroll til PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan kjøpe en løs 360-kontroller med ledning. De trådløse virker ikke, ikke med charging kit USB-kabel heller, da den er bare for lading.

De fleste gamerbutikkene har sånne. Eller så kan du google om PS3 kontrollern kan funke på PC med å laste ned driver et sted.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor alle snakker om å bruke gamepad til Skyrim på PC.. ? Det fungerer jo perfekt med mus + tastatur. Kunne aldri bytta ut det med en gamepad.

Du trenger ikkje kjøpe ny kontroll kan bruke PS3 kontrollen.

Kan bruke Motionjoy med DS3 tool og 360 emulator

Bruker dette sjølv til Skyrim funker fett. ;)

Endret av Sinusn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette så bra ut, kan du gi meg direkte link til disse 2 programmene?. Var inne på hjemmesida til motionjoy, men kunne ikke finne noen direkte link til nedlasting.

Lenke til kommentar

Dette så bra ut, kan du gi meg direkte link til disse 2 programmene?. Var inne på hjemmesida til motionjoy, men kunne ikke finne noen direkte link til nedlasting.

http://www.motioninjoy.com/help/sixaxis-dualshock-3-connecting-usb

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor alle snakker om å bruke gamepad til Skyrim på PC.. ? Det fungerer jo perfekt med mus + tastatur. Kunne aldri bytta ut det med en gamepad.

Fordi han vil ha det til seg selv og ikke til deg? Blir som å si "Jeg skjønner ikke hvorfor alle vil ha pannekake til middag, kjøttkake fungerer jo perfekt! Kunne aldri bytta ut kjøttkake med pannekake"

Både 360 (jeg trodde de trådløse fungerte med ladekabel nå? Mener en kamerat bruker det) og emulator til PS3. Komplett og diverse andre steder har ett stort utvalg om du er ute etter andre varianter, alt fra normale til logitech 360 kopi med kjølevifter (for å forhindre svette hender tydeligvis).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mange mange takk

Har innstalert det men får ikke venste å høyre stikke til å virke, bare knappene. Blir mye mas på, men håper du kan hjelpe meg.

Takk på forhånd

Eg bruker Profilen (Xbox 360 Controller Emulator--Options) i tillegg til og bruke driver manager til og load til kontroller.

Bruker og game controller panel i DS3 tool for og sette den opp.

Funker i alle eg har prøvd sålangt Half life 2 episode 2 , BF3 og skyrim.

Lenke til kommentar

Mange mange takk

Har innstalert det men får ikke venste å høyre stikke til å virke, bare knappene. Blir mye mas på, men håper du kan hjelpe meg.

Takk på forhånd

Eg bruker Profilen (Xbox 360 Controller Emulator--Options) i tillegg til og bruke driver manager til og load til kontroller.

Bruker og game controller panel i DS3 tool for og sette den opp.

Funker i alle eg har prøvd sålangt Half life 2 episode 2 , BF3 og skyrim.

Du kom meg i forkjøpet ser jeg. Fikk det til selv etter litt knoting og har så langt bare prøvd Just cause 2 og det var deilig å ligge i sofaen å spille, kjøringen er jo mye bedre nå med kontroll.

Igjen mange mange takk

PS: har jo bestilt en 360 kontroll med ledning men har vel egentlig ikke behov nå, bortsett fra at jeg syns 360 kontrollen er litt mer komfortabel for mine hender enn PS3 kontrollen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...