Vent180dager Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Har problemer med å rotere 3d objektene i Skyrim, jeg får zoomet inn på dem, men det er det. Har prøvd alt, dra med mus, høyre og venstre trykk, numpad, wasd og piltaster.. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hold venstre musknapp inne og beveg musa mot høyre/venstre. Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Hold venstre musknapp inne og beveg musa mot høyre/venstre. Virker ikke, musa interagerer med menyen selv om den ikke vises lenger. (Når jeg trykker ned venstre velger jeg ett annet våpen) Lenke til kommentar
karambaa Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Har du oppdatert spillet? Er en bug som var i spillet når det ble sluppet. Har kommet en oppdatering som skal rette dette. Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Har v1.1 nå tror jeg. Skal sjekke når jeg finner igjen laptoppen min :/ Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 PC brukerne av spillet får dessverre konsoll kontroller'en valget påslått etter installering, det hjelper kanskje å skru dette av i options. Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 PC brukerne av spillet får dessverre konsoll kontroller'en valget påslått etter installering, det hjelper kanskje å skru dette av i options. Jeg har gjort det og serru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå