Joachim_F Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Store konsekvenser av å bli kastet ut av Origin-forumet. Sleng med leppa, og du blir utestengt fra Battlefield 3 Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Origin er noe av det verste jeg har vært borti. Fikk ikke kjøpt verken Fifa eller Battlefield 3 gjennom Origin. Når de i tillegg overvåker kundene sine for å finne ut om det foregår noe ulovlig om nedlasting, så kan man jo spørre EA hvorfor man ikke kan skaffe seg spillene på lovlig vis gjennom softwaren deres. Ork å kjøpe cd-plater nå for tiden, burde ikke være nødvendig. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Enkelt. Ikke kjøp spill fra EA. Og dessuten: Oppfør deg og bruk litt sunn fornuft inne på slike forum. De som blir utestengt har som regel gjort noe for å fortjene det. Lenke til kommentar
Kalanthes Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Dumt at EA har så mange gode spill, BF3 er fantastisk, så godtar at jeg må bruke Origin, selv om jeg ikke vil. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Herregud så vanvittige latterlig, dette burde nærmest vært ulovlig. Står dette i f.eks. Terms of Agreement når man kjøper spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg