Gå til innhold

Hvilket antivirus progam skal jeg velge?

flodhest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

avast antivirus er det et prog som heter, dette er gratis, og skal være ganske bra. for min del bruker jeg bare norton, har ikke gjort noe med maskinene mine iallefall. eneste som er litt dumt med norton er at den bruker litt tid i oppstarten men det har ikke noe å si på min pc, er såpass kjapp allikevel. hvilken versjon av Norton brukte du da? selv har jeg hatt Norton Antivirus 2000, Norton Internet Sec 2002 og Norton Internet Sec 2003, har aldri hatt noen prob jeg.

Lenke til kommentar
Jeg hadde Norton Antivirus 2003 proffesional edition. Krevde plutselig 100% av CPU og greier(på en xp2400+), uninstallerte det med en gang.

takk for forslaget med avast! får google litt jeg da :)

Det var rart jeg har aldri hatt problemer med det. Men det beste etter men menig er og kjøre uten antivirus. (hvis ikke mor bruker pcn til og laste ned epost.)

Lenke til kommentar

på nett pc`ene mine har jeg alltid kjørt norton. avinstallerte det en gang for å installere en annen norton, mellom dette så måtte jeg reboote pc`en min å jeg merka forskjellen ja. joda, jeg vil å jeg må bruker Norton pga at vi sitter 4 stykker i nettverk 24/7 å på de forskjellige maskinene så er det mye rart, jeg vil iallefall ikke få harddiskene mine ødelagt av virus, jeg har mye bra på pc`en min synes jeg da.

Jeg har ikke hatt et eneste problem med norton jeg. jo en gang, men det var ikke norton sin skyld, det var forsåvidt min skyld. jeg sletta sideveklingsfila, da virka alt dårlig, nesten ingenting som virka faktisk å alt gikk veldig treigt, men ellers så har jeg ikke hatt noe tull med norton. tror faktisk at alle maskinene som jeg sitter i nettverk med har fått en eller annen virus melding en gang, bortsett fra meg da, ikke på den nye pc`en iallefall.

Lenke til kommentar
Jeg hadde Norton Antivirus 2003 proffesional edition. Krevde plutselig 100% av CPU og greier(på en xp2400+), uninstallerte det med en gang.

takk for forslaget med avast! får google litt jeg da :)

Det kan jo tenkes dette var et virus scan eller en oppdatering på gang :) Har benytta Norton i laaaang tid (3 år) aldrig hatt noe problemer med det. Er du foresten sikker på at det var norton som brukte 100% cpu ??

Lenke til kommentar

Kjøpte nettopp Norton Internett Security 2003 i forbindelse med en formatering og reinstallering av Windows XP. Første gangen innstallerte jeg XP+SP1+Patcher og deretter NAV som ble døsdtregt.

Kjørte hele installasjonen på nytt, men denne gangen kun XP+SP1, deretter NAV og senere patchene; Nå funker det som en drøm...

Lenke til kommentar

hmmmm, kunne gjerne tenkt meg å snakka med han jeg. Norton noe piss? hmmmm, tror ikke det. enig i at Norton går litt treigt, men har man rask nok pc så er det ikke noe å bry seg om. folk har visst forskjellige meninger her ja. jeg for min del bruker no og har alltid brukt Norton.

flodhest: mulig grunnen til at den f**ka det til litt var fordi at den var *host* ikke lovlig det er i disse problemene at ligger ikke i de lovlige.

Lenke til kommentar

:woot: De fleste antivirusprog.er vel ok men det viktigste er at det er greit å sette opp og att det er enkelt å oppdatere.

Har selv Norman antivirus og er godt fornøyd.

Hadde tidligere Norton men fikk problemer med å fornye progammet.

Det som også er viktig er att du bare har ett virusprog.på maskinen.

Lenke til kommentar

ja, det har vel alle. eller jo hvis du kjører dualboot så må du ha 2. et til hvert os, men iallefal et virus program da. hvis man kjører 2 virusprogram så blir det problemer. husker jeg prøvde det en gang. jeg hjalp noen med å legge inn et virusprog en gang det var jo seff norton jeg la inn, men det jeg da ikke visste var at Norman lå inn allerede, da vart faktisk norton F*****ka faktisk, i ettertid så hadde jeg funnet ut hva jeg hadde gjort feil, jeg hadde ikke deaktivert det andre virus programmet først :D

jaja, som det sikkert er blitt sagt før her på forumet alle har hver sin smak, å alle bruker programmer etter sitt behov, noen synes at Norton er best, mens andre liker Norman best, alle er forskjellige. å det er jaggu pokker bra også :D

Lenke til kommentar
AVG Antivirus er det et annet gratisprogram som heter. Brukte det for lenge siden, husker aerlig talt ikke hvor bra det var, men tror det var aalreit.

Ellers er Norman Virus Control aa anbefale.

Er svært fornøyd med AVG ... helt problemfritt (ikke som Norton), dessuten er det gratis og hyppige oppdateringer. Bruker det sammen med Zone Alarm.

Anbefales.

Finnes her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...