Miss Photography Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Baby boy Bildet er fjernet. Beskrivelse: Dette er sønnen til venninden min, han er 5 mnd gammel og er bare så herlig:) jeg har fått tillatelse til å legge ut bilde. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Veldig bra barneportrett. Grei bakgrund, ville rette ut bretten bak hodet. Skapheten er bra plassert og barn blir fine selv om de ikke smiler. 1 Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Flot skarphed i fokus og fin sepia. Ville foretage et klip i venstre side for en bedre balance i kompositionen. 1 Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Kjempefin skarphet, særlig i øynene. Kanskje ikke så behagelig posering for barnet? Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Tusen takk:) Enig med at jeg burde rettet ut teppet:) Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 Takk for tilbakemelding:) Setter pris på det:) Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 1. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2012 Tusen takk:) Han lå ikke lenge slik da dette, som du skriver ikke var en behagelig posering.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg