MilKman' Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hvor kan jeg se det ekte klippet av denne skaden? Har lett etter det kjempelenge, og kom over denne .gif-filen, men aner ikke hvor jeg finner filmen... Anyone? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Du kan se den . Ah ja, så den tidligere idag. Glemte å endre på tråden. Men jeg skulle likt å sett afterhmathen eller hva som faktisk skjedde... Om det var en helt sinnsyk hjerneskade ellerno. Men takk for hjelpen likevel : ) +1 Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Men jeg skulle likt å sett afterhmathen eller hva som faktisk skjedde... Om det var en helt sinnsyk hjerneskade ellerno. Spilleren heter visst Abdulrahman Al-Shoaibi, og du kan lese litt mer om hva som skjedde i andre avsnitt her. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hahahahahaha, det er det snåleste jeg har sett i hele dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå