Chubrock Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hey hey! Jeg har en litt over 2 år gammel pc med litt tvilsomme specs og en Xbox 360. Å gå glipp av Skyrim er rett og slett uaktuelt, men jeg er litt i tvil om jeg burde skaffe det til pc'en eller 360'en. Specsa på pc'en er: Intel® Core2 Duo CPU P8800 @2,66GHz 2,67GHz 4GB RAM, 2,96GB RAM Ledig 32-biters OS, Windows 7. ATI Mobility Radeon HD 4650 Ville vært konge om noe kyndig personell ville gi råd! Lenke til kommentar
knegg Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 x64 bit OS hadde vore ein start vertfall, men har ingen peiling overhode på xbox so bidrar lite her. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Skjermkortet kan hende blir litt for svakt, men resten burde være greit. 64bit OS har lite å si. Lenke til kommentar
oldgiffer Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg kjenner ikke noe særlig til ATI kort, så usikker på om kortet er bra nok. Minne derimot har du nok av, og med tanke på at Skyrim.exe er låst til max 2GB så vil ikke et x64 OS gi noen gevinst. Kjør en test på denne siden, så vil du fort få vite om du vil kunne kjøre Skyrim på PC. http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx Personlig preferanse, så ville jeg valgt Skyrim med Medium settings over XBOX en hvilkensomhelst dag Rent hypotetisk, ville det hvert mulig å tilegne seg Skyrim igjennom "andre metoder", for å se hvordan det kjører på maskinen før man kjøper spillet for XBOX eller PC versjonen. Sånn, helt hypotetisk Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg ville tro du ville få en mer stabil opplevelse på X360 utgaven, og du ville få så si samme grafikk om ikke bedre på X360. Spillet er også laget med stor fokus på konsoll, så alt av menyer osv er laget med tanke på en håndkontroller og ikke tastatur & mus. Jeg har spillet på både X360 og PC og det eneste som jeg savner på konsoll utgaven er bruken av mus for å se rundt omkring og selvf noe bedre textures. For selv om X360 utgaven ser meeeget bra ut med tanke på hardwaren som sitter i den så er det ekstra pent med ekte 1080p og skarpere textures. Lenke til kommentar
knegg Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Er det låst til 2Gb ram altso, viste eg då altso ikkje. Lenke til kommentar
oldgiffer Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) En artikkel på hvordan man kan øke det her: http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=134 Om det derimot gir noen ytelses forbedring er jeg ikke sikker på. Jeg kjører spillet på ultra men stabile 60FPS, så jeg føler ikke noe behov for å gjøre endringer på dette stadiet Edit: Basert på kommentarene i linken over, så er det flere som melder om bedre ytelse ved endring av minneforbruket på Skyrim. Endret 15. november 2011 av oldgiffer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå