Gå til innhold

må jeg har akkurat helt identiske kort for og koble SLI?

kasamo2

Anbefalte innlegg

Hei! Dette er kanskje ett litt dumt spørsmål for mange, men jeg lurer på om jeg må kjøpe ett 560ti twin frozr kort vis jeg skal koble det opp med det jeg har nå. Eller kan jeg kjøpe ett annet 560ti kort som er billigere? Eller blir ikke det kompatibelt med hverandre ? Jeg eier allerede ett 560ti twin frozr kort link:560 ti Eneste jeg ikke likte var at batman følger med :p føler bare at jeg betaler ekstra for noe jeg ikke trenger. Å ett lite tilleggsspørsmål, det er vell ikke så veldig avansert og koble de to kortene sammen? vil vell få ganske merkbart ytelse? Å i5 på 4,3ghz holder vell med de 2 skjermkorta? :) Takk for svar^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei dette er kanskje et litt dumt å dårlig skrevet svar men jeg vet at 560 Ti kan kjøres i SLI med ethvert annet 560 Ti-kort. du kan fint kjøpe et billigere kort å du kan gjerne gi meg batman om du har et til over for jeg liker batman. å en ting til det er ikke så vanskelig å koble korta sammen så lenge man plugger inn strømkablene å SLI-broen riktig å det er veldig viktig og sette inn kortet i PCIe-sporet. å ytelsen vil bli merkbart forskjellig å i5 på 4.3ghz holder til de korta.

Jeg takker for at du brukte enter, åpnet annenhver setning med å og gjorde innlegget strukturert og enkelt å lese. Værsågod for svar og norskundervisning :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...