E7ite Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hei, speler Skyrim med headsett, eit Sennheiser PC350. Som forøvrig er heilt greit, bortsett fra at eg sliter litt når det er samtaler, for visst ikkje eg er vendt direkte mot personen som snakker, så blir lyden utrulig lav, kanskje noko surround simulering, som gjer at om 2 personer har ein samtale litt ifrå kvarandre, må eg stå bak den eine sånn at eg ser mot begge samtidig for å høyre kva dei seier. Skal det vera slik, eller er det noko innstillinger på lydkortet som gjer at det blir forsøkt å simulert surround, eller at det er stilt inn noko 5.1 oppsett? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Opplever litt det samme. Har Sennheiser PC161. Og jeg også må se på de som snakker for å høre de bra. Men er egentlig ikke et problem for meg. Hører hva folk sier selv om jeg ikke ser på de. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Er slik hos meg og, men det er bare realistisk. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Nja, eg og tenkte det i begynnelsen. Men i RL så høyrer jo eg kva folk snakker om bak meg. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Det finnes undertekst om det er et stort problem Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Går det an og ha undertekst på vanlige samtaler då, eg tenker når du går gjennom gatene og folk snakker, uten at du er i ein dialog med dei. Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Har også det problemet iblant, heldigvis har min G35 en av/på-knapp for surround så om jeg midlertidig skrur på stereo hører jeg alt så mye bedre. Hvordan skrur man på undertekst? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Inn på menyen. System-->Controls-->Display. Så er det bare å krysse av de to som er helt nederst der. Synes det er greit med undertekst i allefall. 1 Lenke til kommentar
Desu Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Sjekk om lydkortet på pcen står på 5.1, om den gjør det så setter du den på stereo istedenfor. Hadde samme problemet og da hjalp det å bytte fra 5.1 til stereo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå