brolle Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Jeg har kjøpt en brukt Ipod Touch til min sønn og tidligere eier har tilbaketilt denne til versjon 1.1.5 står det i Itunes. Nå føler jeg meg helt grønn her men skal det ikke være en knapp hvor man kan komme til Appstore på denne. Det er det ikke og det skal vel gå an å laste ned applikasjoner uten å gå via Itunes ? Her trenger jeg altså hjelp :-) Endret 15. november 2011 av brolle Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Mener å huske at App store kom i versjon 2.0 så du må nok oppdatere programvaren. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Dersom det er en 1. generasjon iPod touch (produsert sept. 2007 - sept. 2008) så er iOS 3.1.3 nyeste versjon som støttes - da vil du få App Store. Antar at det går greit å oppdatere gjennom iTunes, og at du får beskjed om nyeste versjon som støttes der. Lenke til kommentar
brolle Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Supert, oppdaterte og da kom knappen frem, takker så mye !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå