hl2 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 ? den som kom i dag ? :-? lurer på om eg skal laste den ned, men det går utruleg seint. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Er faktisk litt skuffet over grafikken...eller kanskje forventningene mine er for høye??.....håper det blir bedre i høy oppløsning og eyecandy på! Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Skuffet? Hvordan kan du være skuffet over Source motoren? Vil påstå at det er den beste grafikk motoren til dags dato. Eyecandy florerer og oppløsningen kan du sikkert også sette opp et par hakk (uten at jeg kan si det helt sikkert). Er du helt sikker det er Half-Life 2 videoene du ser på? Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hehe...ja, lastet akkurat ned den nyeste. Spillet ser bra ut det, men jeg er ikke overveldet. Vi får se når det ferdige produktet kommer. Hakker demoen litt hos dere også? Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 ? den som kom i dag ? :-? lurer på om eg skal laste den ned, men det går utruleg seint. Det går neppe sent herfra: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=1305 Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Veldig bra hastighet fra gamer.no !! Jeg er imponert, makser 2mbit-linjen min! Lenke til kommentar
hl2 Skrevet 14. august 2003 Forfatter Del Skrevet 14. august 2003 det går ikke så fort med modem vet du Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hehe...stakkars mann! Koster vel en formue å laste ned en fil på 120mb på modem ?? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Videoen hakker littegrann. Det vil si den flyter ikke 100%, men å kalle det hakking, er å ta litt hardt i. Grafikken er god, men ikke revolusjonerende. (kanskje den er evolusjonerende? ) Oppløsnigen som kjøres i videoen er ikke så høy, så det er sikkert derfor du mener det er "dårlig grafikk". Litt eldre spill kan faktisk se bedre ut med meget høy oppløsning enn nye spill med lav oppløsning. (synes jeg) Videoen er ikke så veldig lang at det gjør noe. Spiller en action-scene... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 grafikken er slik grafikken har vært i mesteparten av spillene, ett skritt videre men ikke mer. eneste spill med revolusjonerende grafikk jeg vet om må være c&c (stort sprang ifra dune!), quake 1, quake 2 og half life 1. nice speed gamer.no! gikk full guffe på 4mb linja mi h0h0. Lenke til kommentar
Timberland Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Det som er verdt å nevne når folk påpeker at grafikken ikke ser så helt fantastisk er jo det at det half-life 2 virkelig er bra på er alle de små detaljene. F.eks. i g-man videoen viser de hvor utrolig bra motoren er til å vise forskjellige ansiktsuttrykk og dermed vise følelser. Dette er noe som ingen spill (ei heller doom 3(som jeg har fått med meg)) er i nærheten av. For de av oss som setter pris på en god story i spill, så gjør dette av utviklerene får en mye bedre mulighet til lage troverdige figurer. Må også påpeke for de som ikke har fått det med seg at alle videoene av hl2 har et problem med timinga, dvs at noen ting skjer litt før de skal skje pga. (små) problemer med demo-recordinga. Beste eksempelet på dette er i traptown videoen hvor noe trevirke knuses før gordon har fått svingt med brekkjernet sitt. Uansett kommer nok dette til å bli en av årets beste spill. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Å, det var det som skjedde, jeg syntes den planken så litt 'feil' ut, men kunne ikke sette fingeren på hva det var. Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Er jeg den enste som ikke finner serveren da jeg skal laste ned filmen fra gamer.no? Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Er jeg den enste som ikke finner serveren da jeg skal laste ned filmen fra gamer.no? Tror nok dessverre du er eneste. Jeg testet akkurat nå, og det fungerer utmerket. Alle andre jeg har snakket med rapporterer også om svinaktig raske nedlastinger. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Jeg synes da at de første filmene virket litt mer imponerende enn denne.. Men for all del, det ser bra ut! Digger raggdoll fysikk og slikt. Bare håper at dataen min klarer å kjøre spillet.. Lenke til kommentar
MadMan_X Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 videoen hakker ikke det er folka som går sammen men gordon som hakker! håper det ikke blir sånn på "final product".......... (se godt etter så ser du det) men ragdoll effekten ver bare utrolig!!! bedre enn den ragdoll-testen på benchmark! Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 hehe...ja, lastet akkurat ned den nyeste. Spillet ser bra ut det, men jeg er ikke overveldet. Vi får se når det ferdige produktet kommer. Hakker demoen litt hos dere også? Nei det gjør den ikke. Ikkeoverveldet tror du skal sjekke din pc evt du har kansje litt dårlig pc kansje påtide og oppgradere!!.. På min p4 2.4ghz så går det som en drøm! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. august 2003 Del Skrevet 18. august 2003 det går ikke så fort med modem vet du eehhh... betaler du porto så slenger jeg den på en cd for deg og sendern i posten neste kjappere det... mvh knutern_ Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 (...) svinaktig raske nedlastinger. Kan jeg love deg, her går det jevnt i 800 KB/s Filmen er jo skummelt fet, det lover godt. Tror jeg er nødt til å oppgradere til 9800 PRO når hl2 kommer.. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Nei det gjør den ikke. Ikke overveldet tror du skal sjekke din pc evt du har kansje litt dårlig pc kansje påtide og oppgradere!!.. På min p4 2.4ghz så går det som en drøm! Som andre her påpeker så er det vel folkene som hakker. At jeg ikke er overveldet over grafikken har mer med mine forventninger å gjøre. Må nesten se det ferdige spillet før jeg kan gjøre opp en mening. Pc'en min holder nok lenge ennå (xp2600,R9700pro) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå