Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Au au i nakken

toro6

Anbefalte innlegg

Jeg har vondt i korsryggen noen ganger også, jeg tror jeg får betalt for 30 år med sofaligging og lite aktivitet. Smertene varer som regel i et par dager så er de borte igjen.

Men nå er det altså nakken plager meg. I går våknet jeg opp med litt smerter, men hadde ikke noen store problemer med å dra på jobb, og det ble bedre utover dagen. I dag derimot var det såpass ille at jeg droppet å dra, og det var en liten operasjon bare å komme opp fra senga. Måtte rulle sakte over på magen for så å lissom krabbe baklengs ut på gulvet.

Det beste rådet er selvfølgelig å kanskje dra til legen, eller begynne å trene litt, iallefall aktivisere meg mer. Men det jeg lurer på NÅ er om dere har noen tips om hvordan jeg best kan "forberede" meg til å få kommet på jobb i morra.. Hvordan skal jeg sove? Prøve å legge meg på ryggen uten pute eller noe?

Jeg skal søke litt rundt på nettet også, men vet det ofte er gode råd å få her på forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...