Odesseiron Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Det betyr også at de har sluttet å lage nedlastbart innhold til spillet. Les hele saken Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Syntes dlc var ålreit med tanke på prisen de krever (2-3 euro). Dumt det ikke ble noen wave generator eller arena mode eller noe sånt. Ei heller noen måte Å skaffe seg de to andre kostymene. Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Koste meg masse med dette spillet, og var raskt ute og kjøpte DLC til det også. Synd det ikke kommer flere, for jeg er fortsatt ikke ferdig med å slakte orker Lenke til kommentar
Vgst Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Så dette er som samme greie Dungeon defenders? For hørtes ut som ett morsomt spill som må prøves ut:D. lagt til i Spille handlelisten min:) Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Ja, det ligner en hel del, men støtter ikke samarbeidsspilling. Til gjengjeld har det nok en desto hvassere og bedre produksjon om du foretrekker å spille alene. Lenke til kommentar
Vgst Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Skjer med at prisen er 85,- i steam og 15 hos gamersgate? Lenke til kommentar
Vgst Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Ja, det ligner en hel del, men støtter ikke samarbeidsspilling. Til gjengjeld har det nok en desto hvassere og bedre produksjon om du foretrekker å spille alene. Ja solo spilling er godt det også!. så kjøper vel dette når skyrim er ferdigspilt! Lenke til kommentar
shabador Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Skjer med at prisen er 85,- i steam og 15 hos gamersgate? Er DLC-ene som er 15,-. Prisguiden sin automatikk som ikke er helt 100%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå