Marius5051 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jeg trenger hjelp til å feilsøke for å finne ut om jeg tør (og bør) sende den inn til reparasjon Her er informasjonen jeg kan gi for nå: Min laptop skjerm sluttet å fungere her om dagen, etter at den fikk seg et lite "slag" (nei, jeg slo den ikke). Først var det backlighten som gikk, men jeg kunne skimte skrivebordet dersom belysningen i rommet var riktig, men etterhvert ble det helt svart. Jeg brukte deretter en ekstern skjerm i noen dager. En sjelden gang i blant kom det lys på skjermen, bare et blink eller to og så forsvant det igjen. Idag tidlig blinket den plutselig tilbake til livet igjen. Hva tror dere denne feilen kan ha skyldtes? I skrivende stund skrives det på min prosjektoppgave, og jeg tør ikke engang justere vinkelen på skjermen før jeg er ferdig for dagen. Jeg kan vri å vende litt på den senere om dere trenger mer informasjon. PS: Jeg mistenker at noe har skjedd med skjermledningen, men den kan jeg vel ikke inspisere uten å bryte garantien, stemmer det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå