Anskar Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 En del dagligvarebutikker har begynt å selge små franske poteter. Hva er det som er spesielt med de? Jeg kjøpte et par never slike poteter forleden, men jeg syntes de stort sett smakte som alle andre poteter. Hva er det jeg ikke har skjønt? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 En del dagligvarebutikker har begynt å selge små franske poteter. Hva er det som er spesielt med de? Jeg kjøpte et par never slike poteter forleden, men jeg syntes de stort sett smakte som alle andre poteter. Hva er det jeg ikke har skjønt? de er små? ment for å behandles hele, med skall. smaken er vel ikkje så forskjellig fra andre poteter, potet er potet Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 17. november 2011 Forfatter Del Skrevet 17. november 2011 En del dagligvarebutikker har begynt å selge små franske poteter. Hva er det som er spesielt med de? Jeg kjøpte et par never slike poteter forleden, men jeg syntes de stort sett smakte som alle andre poteter. Hva er det jeg ikke har skjønt? de er små? ment for å behandles hele, med skall. smaken er vel ikkje så forskjellig fra andre poteter, potet er potet Åja??? De tar seg jo godt betalt for dem da. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 de kan brukes til det meste og er flotte poteter å bruke til å saltkoke, steke hele i ovnen etc. er ikke så mange typer poteter som er så små, det nærmeste du kommer er små mandelpoteter. men Amandine potetene er jo gode?!! er vel den poteten jeg bruke mest selv. 15min å koke dem, trenger ikke å skrelle dem, og dem er gode. perfekt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Hvis det er snakk om de plastinnpakkete trekurvene med rundt kiloet amadinepoteter, så ville jeg egentlig bare droppet dem. De smaker nøyaktig ingenting, bortkastete kalorier. Ellers må man ut og smake litt mer om "en potet er en potet". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå