andri2 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Heihei, har registrert meg og sendt inn søknad med navn ingame navn: Lieutenantwinger. Brukernavn er andral123. Håper på raskt svar på søknaden. Mvh Kristoffer B****** Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Du må registrere deg med minecraft navne ditt som brukernavn Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Konge server dette. Registrerte meg for noen dager siden og har allerede starte et by-prosjekt med en annen jeg møtte der. Godt selskap, mods som hjelper og stabil, anbefales sterkt. Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2012 (endret) Oppdatering! Flertallet på serveren vil ha en siste reset, for at alt skal bli perfekt. og som 50% demokratisk server. så valgte vi og resete serveren for aller siste gang! Mer info kan dere lese om her: mc.cotnorth.com (www.northcraft.no) Vi har også noen andre ting *Ny webside er på vei! *Home og sethome er tilbake *Spillere kan se andre spillere på map og mye mer! "spawnkonktråd" Legger ut regler og oppdateringere her. Reglene vil mest sannsynligvis bli endret litt på underveis. Hovedtanke: Spawnkonken er en konkuranse om å lage best mulig spawn. Dette er en flott mulighet til å vise frem dine arkitekturiske ferdigheter. De første dagene på serveren vil spawnkonken være "det som skjer" og vi i staben oppfordrer alle til å være med uansett om dere tror dere kan vinne eller ikke (se premier) Gjennomføring De som ønsker å være med i konkuransen må skrive en post har som inneholder - Navn på byen - Navn på leder - Navn på medhjelpere (det er lov å legge til flere etterhvert ved å redigere din forumpost. Man svarer posten for å melde seg på, se min svarpost. Så må lederen lage en pe inngame. Han må skrive /pe open <bynavn> Deretter vil lederen få tildelt en region slik at bare han kan bygge der. For å legge til andre byggere må lederen skrive /region flag <bynavn> addmember <navn> Når alle er lagt til er det bare å starte å bygge, ingen andre kan nå tulle med regionen deres. Lederen må gjerne legge til flere medlemmer underveis. Maks 8 stk pr. lag. Nå kan dere bygge frem til søndag 21. oktober kl 22.00 Da vil bygging bli slått av, og det blir laget portal fra midlertidig spawn, til alle bidragene. Så kan man stemme på det man mener er beste bidrag på forum. Stemmingen varer i en uke. Premier - Alle som har vært med i konkuransen vil få tildelt: 2 diamanter 32 iron 64 gull 64 logs 64 darklogs 64 mørk logs 64 jungelogs 64 stone Grunnen til dette er at de som vil være med i kunkuransen skal ha en "liten startkapital" når konken er over. Dette vil bli plassert ut i kiste/kister ved bidraget og må deles på egenhånd. og.. 1 plass: 20.000 cash på deling! 2. plass 8.000 cash 3. plass 4.000 cash (mobdrops er satt ned, så dette er i virkeligheten mye mer) Vinnerlaget Vil få være de som har laget det framtidge spawn! Som er den største premien av alle Det er også gode muligheter for vinnerlaget å få være med videre å bygge byen. Taperlagene Vi eie området de bygde i, og vil kunne lage egen by. Hints og tips Lagene står fritt til å lage spawn som de vil, men her er en huskeliste over hva man bør tenke på: - Byen trenger ikke være ferdig, så gjør det du bygger bra, det er det viktigste - Husk å ha en klar profil - Markedsplass kan være en fordel - Byen bør ha mulighet til å utvides - Hvor skal tomter komme? Regler: Reglene vil bli noe som dette: - Konkuransen varer frem til søndag 21. Oktober kl 22.00, etter dette vil byggetilatele bli slått av i regionen - Hele serveren vil være PVP fri så lenge spawnkonken varer - Hvert lag må bestå av 2-8 personer, og ha en leder - Admins/mods kan være med, men creative er ikke lov slik at alle stiller likt - Hvert forslag må ha en plan om hvoradan det skal byggen en fellesby rundt spawn etter konkuransen. Endret 10. oktober 2012 av knutarn Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 14. oktober 2012 Del Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Grei server. Dessverre er griefing tydelivis tillat selv om reglene er imot det... Åker/kornfarm får heller ikke stå i fred.. Endret 14. oktober 2012 av Hunterra Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Det er ikke tillat. Er det noe spesielt du tenker på? Du rapportere det med /pe new <melding> så vil staben finne ut hvem det er og gi han warn og ban i noen dager. (spørs mye han har gjort, har han gjort mye så blir han perm ban) etter 4 warn så blir han perm ban uansett Lenke til kommentar
colsondrus Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hei! Jeg håpet jeg kunne bli med på serveren. Jeg hater greafere, mange servere har mange av de. Tro meg, jeg har vært borti sånne servere før. Men jeg liker servere som ikke har de greaferne som de andre har. Jeg liker servere som er ærlig og snilt spill, der man kan leve som på ekte. Håper vi ses i et fint hus jeg har laget fordi jeg har fått lov til å mli med. Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2012 Ja du kan sende søknad til mc.cotnorth.com Vi prøver så hard vi kan og ta greafere. men er altid noen. men vi fikser det hvis det skule skje^^ Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 5. november 2012 Forfatter Del Skrevet 5. november 2012 Oppdatert! Lenke til kommentar
ramboknut Skrevet 24. november 2012 Del Skrevet 24. november 2012 Hei jeg heter ramboknut og vil gjerne bygge på serveren din jeg griefer ikke og er veldig snill mot andre, jeg er veldig dårlig å bygge vis du ville vite det, så jeg vil bare si det. Jeg håper virkelig at du svarer på denne søknaden. Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 2. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2012 Vi har ny Webside! Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 18. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2012 Ny rekord! Vi var 52 stykker online (18.12.2012 KL 19:26) NorthCraft FaceBook og se jule bildene fra spawn:D Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Vi tester LiveStream fra serveren: http://no.twitch.tv/knutekos 2 dager test Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 4. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2013 Ny rekord! Vi var 58 stykker online (4.1.2013 KL 20:07) Klarer vi 60?! Jeg vil minne dere på at dere kan donere penger til serveren http://mc.cotnorth.com/donasjon og få VIP eller Pluss status eller dere kan kjøpe poeng som dere kan bruke in-game Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 23. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2013 Oppdatert! med mye nye kule ting! se www.mc.cotnorth.com Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Da kjører vi siste versjon av minecraft Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 Se LiveStream fra NorthCraft: http://no.twitch.tv/knutekos eller se det herifra www.northcraft.no Lenke til kommentar
knutarn Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Siden NorthCraft har fått styresystem som består av: knutarn Yawavarma Alslinet og en som medlemmene av serveren har valgt ut. dr_superepicfail(innvalgt) Så har vi nå fått ny daglig leder av serveren Daglig leder: hawky_ Høyerehånd: arnfm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå