ZeRKoX Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg kjøpte meg en Sony Vaio SA for et par uker siden. Kanon maskin, men har fått to problemer med den: Skjermen mister kontrastnivået når den ikke er i bruk. Nyanser blir ensfargede, og teksten blir vanskelig å lese. Dersom jeg bytter vindu (slik at skjermen må lage nye bilder, det holder ikke å bare røre musa) så vil kontrasten komme sakte tilbake. Noen ideer hva som kan lage dette problemet? Dersom jeg har maskinen i "speed" modus (bruker ATI skjermkortet) så krasjer skjermdriveren nå og da om jeg spiller minecraft. Hender og av og til at skjermdriveren ikke klarer å hente seg inn igjen, og maskinen går da i BSOD. Har dere noen ideer på hva som kan gjøres for å fikse problemene, eller bør jeg bare levere maskinen tilbake innen 30 dager, for å få pengene igjen? Jeg legger liksom ikke 11k i en pc, for at den ikke skal virke... Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 28. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2012 Tenkte å klemme inn en oppdatering. Jeg sliter fremdeles med de samme problemene. Har dere forslag til hva som kan hjelpe for å løse de? Spesielt skjermdriverkrasjene er ekle, og hadde vært kjekt å funnet utav. Det med kontrasten virker til å være en strømsparerfunksjon, siden de ikke oppstår når maskinen går på nettstrøm. Forslag til hvor jeg kan kvitte meg med den strømsparingen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå