Gå til innhold

cola over tastatur på mac

Anbefalte innlegg

hei.

jeg kjøpte meg en macbook pro 13" for 2 dager siden, og det tok ikke lange tiden før jeg i svime klarte å velte cola flasken over litt av tastaturet.

men det skal sies at det var ikke mye som kom på tastaturet og jeg snudde den oppned med en gang og prøvde og suge ut all colaen som var der. nå er tastene seige og klissete ( som sagt bare noe av tastene ble utsatt for cola, så det ble ikke noe mer skade enne at det ble litt seigt) men det er jo irriterendes nok når man har kjøpt seg helt ny mac....

har jo da ikke skaffet meg noen slags for forsikring.. typisk meg! da lurer jeg på hva jeg burde gjøre? kan vel ikke være så mye strev og rense noen taster på en mac? dyrt hvis jeg leverer den inn hos en forhandler? (elkjøp f.eks)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du åpner maskinen slik at du kommer under tastaturet vil du miste garantien (ganske sikker på det) så jeg ville ikke tatt sjangsen på å prøve deg på det selv.

Du kan jo prøve å ta med maskinen til en Apple forhandler å høre om de kan rense den for deg.

Koster sikkert litt (hvis de kan gjøre noe), men er bedre enn å ha klissete/seige knapper.

Endret av Bibow
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvis du åpner maskinen slik at du kommer under tastaturet vil du miste garantien (ganske sikker på det) så jeg ville ikke tatt sjangsen på å prøve deg på det selv.

Du kan jo prøve å ta med maskinen til en Apple forhandler å høre om de kan rense den for deg.

Koster sikkert litt (hvis de kan gjøre noe), men er bedre enn å ha klissete/seige knapper.

Har hørt av mange at jeg burde levere den til eplehuset, og at det skal gå på garantien. kan dette stemme?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...