Harald Gjerholm Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Sløring Bildet er fjernet. Beskrivelse: Et spett forsøk på sløring. Dette er mitt andre forsøk på dette så det vil sikkert ikke imponere noen. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Ble ikke galt det nei.Enda mindre blender og du hadde fått med deg himmelen også,men ville blitt mørkere i skyggene,men det er letter å lysne i ettertid en å legge på ny himmel;) Endret 15. november 2011 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Tror nesten jeg likte v2 best. Her er det fin forgrunn og du fikk kvittet deg med himmelen. Sløringen og den diagonale komposisjonen fungerer fint Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Liktekomposisjonen best på v1 og fargane på v2. Etter min smak er dette rikeleg sløring. Viktig at det ser ut som ei elv og ikkje ein ullen masse. Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Synes slett ikke dette ble så galt teknisk sett! Vet ikke helt om jeg synes selve motivet med div rot var det helt store. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Her er jo sløringen veldig fin. Komposisjonen og skaphet likeså. Rene og fine naturlige farger og hele brua med . Fint bilde. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Liker sløringen som du har gjort her Fin komp også, men litt rotete motiv kanskje.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg