Gjest medlem-82119 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Av og til kopierer jeg tekst fra nettet inn i mailer som sendes med windows live mail. Opplever innimellom at formateringen i teksten forplanter seg til hele meldingen slik at når jeg fortsetter å skrive etter innlimt tekst får man altfor stort mellomrom mellom linjene. Dette kan fjernes med å delete, men lurte på om det var en måte å få tilbake "normal linjeavstand" etter innlimt tekst? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Av og til kopierer jeg tekst fra nettet inn i mailer som sendes med windows live mail. Opplever innimellom at formateringen i teksten forplanter seg til hele meldingen slik at når jeg fortsetter å skrive etter innlimt tekst får man altfor stort mellomrom mellom linjene. Dette kan fjernes med å delete, men lurte på om det var en måte å få tilbake "normal linjeavstand" etter innlimt tekst? Lim inn i Notisblokk, og kopier det igjwen derfra. Notisblokk flerner all koding fra tekst. Ellers går jo Fjern formatering i Word også godt an. Om du holder ned Shift-tasten når du slår Enter, får du enkel linjeavstand også inne i mailen i formattert tekst. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 17. november 2011 Del Skrevet 17. november 2011 Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå