Gå til innhold

Sjekke versjon av z-680, hvordan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Plugg i strømmen, la den stå i standby (rødt lys) og hold inne Input og Settings til dette kommer;

Logitech Z-680

v1.*.*

Skal rekke å holde inne i 3 sekunder, men hold til det kommer, men tok 3 sekunder her.

Mvh kjello2

PS: Tror "nyeste" er v.1.1.2 populært kjent som versjon 1.12

Lenke til kommentar

Rumling?

Jeg har bassen på 2 hakk over det minste på kontroll-stasjonen.

Jeg har levert tilbake en sub pga løst luftrør på subben, det skranglet/dirret inni. Det kan være ØRLITE støy, men du kan jo søke litt og lese om z-680, jeg har skrevet litt om det fra før. På min er det så lite at det er lett å ignorere, i alle fall med en god digital/optisk-lydtilkobling.

Hvorfor har jeg bassen så lavt?

Pga jeg synes midten er alt for høyt, og stiller det etter behov, men er ALDRI over 1/4-1/3 fra venstre.

Hvilken susing/hvining snakker JEG om?

Den vanlige bakgrunnsstøyen som kommer av forsterkerteknologien og måten dette høytalersettet fungerer, tviler på at man blir kvitt det lille jeg har.

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Hmm. Ok.. var vist ingen rumling, eller var til å begynne med men såg ut som det ga seg. Men jeg tror jeg kanskje har et lignende problem som du hadde, at det dirrer. Vist jeg spiller sanger med mye bass ganske høyt så kan jeg høre en stygg dirring. :-? Ser jo rester av lim og litt merker også inni røret på subben, men det er vel bare bagatell tenker jeg. Har du noe sånt? :roll:

Bilde 01

Bilde 02

Bilde 03

Bilde 04

Bilde 05

Bilde 06

Lenke til kommentar

Har ingen aning, jeg tok ikke akkurat bilder, men jeg dro den banale konklusjonen at når jeg holdte fast, HARDT, i det luftrøret på innsiden så sluttet dirringen, og derfor var noe ikke helt fast.

Returnerte til MPX og fikk ny innen 14 dager totalt.

Kontaktet først Logitech, som ba meg kontakte webshoppen jeg kjøpte det fra, og MPX visste tydelig hva det handlet om og sendte en ny sub straks de fikk mottat og testet min...

Lenke til kommentar
Jeg har samme problem. røret inne i sub'en er løst, dirringen slutter når jeg holder det sammen, skal sende det tilbake til PS i morgen

Virker som en god del norske kjøpere av Z-680 med versjon 1.1.2 på kontrollboksen har dette problemet... Bra at det er god returordning. Jeg slapp i alle fall sende det til Danmark eller noe annet land enn Norge, noe jeg måtte gjør når jeg skulle ha et nytt skjermkort fra Hercules en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...