Gå til innhold

Olsen Twins!

charlsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:woot: Elisha Cuthbert :woot:

AMEN! :yes::woot:

hvilke bilder har du? jeg finner ikke mer enn rundt 40-50 bilder som jeg liker av henne. Det er en tendens at de samme bildene gaar vanligvis igjen paa de forskjellige sidene om henne. Og jeg liker ikke og ha mange bilder av damer som ikke ikke er saa gode bilder. Jeg velger ut de beste.

Lenke til kommentar

hvilke bilder har du? jeg finner ikke mer enn rundt 40-50 bilder som jeg liker av henne. Det er en tendens at de samme bildene gaar vanligvis igjen paa de forskjellige sidene om henne. Og jeg liker ikke og ha mange bilder av damer som ikke ikke er saa gode bilder. Jeg velger ut de beste.

Kan du ikke zip'e de og legge de ut på nettet? :D

Lenke til kommentar

Skal se hva jeg har, å muligens legge opp. Får se hvor mye lenger serveren min holder seg oppe.

Lenke til kommentar
[

Hvorfor det? :o

Dei er jo bare søte små jenter der. :yes:

Dette grenser til pedofili. Men jeg skal anta at det var ironisk ment bare for å slippe å svare på så mange spørsmål når purken hukker deg...

Elisha Cuthbert er det peneste jeg vet om for tiden. Ti ganger bedre en Olsen twins samtidig!

Lenke til kommentar

Og så var det det med at meninger er som baken er for staken.

Man kan ikke nekte for at olsenbertene er ganske snacksy.

Om de har noe som helst i topplokket er dog en helt annen diskusjon.

Synes flere av jentene i nabolaget mitt er finere enn alle babes jeg kommer over på film og tv.

Lenke til kommentar
jeg har noen få bilder av Elisha på siden min. www.alexbeadle.cjb.net .

men jeg har flere. skal se om jeg får lagt noen flere opp snart.

OMG, drit bra side. Du gjør samfunnet en stor tjeneste. Jeg skal laste ned alle bildene når jeg kommer hjem fra jobb. :yes:

takker.

jeg har nå slengt opp flere bilder. mulig det går ganske tregt i og med at alt ligger på min egen server for øyeblikket på 256kbit upload.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...