Tokke Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Morgenfiskeri Bildet er fjernet. Beskrivelse: Den lokale fisker gør klar til at røgte sine fiskegarn i den frostkolde morgen... Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 stemningsfullt og fint bilde dette Steen Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Flotte elementer i bildet som mannen og båten også stokkene. Likte fargene, skyene og lyset. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Flotte farger og en god stemning. Kanskje ett kutt nederst da det blir litt mye gjentagelse i forgrunden. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Herlig stemning liker lyset og fargene Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Fortreffelig lys her Steen, rett og slett vakkert og avdempet. Upåklagelig komp som ville blitt enda bedre med et 3cm. kutt i bunnen. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Dette var kjempefint:) God stemning og farger, og god komp. Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Liker det emste i dette bildet, der himmelen er helt suveren. Et kutt i nedre kant ville gjort seg. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Tusind tak for evalueringer, kommentarer og tips. Jeg er enig i, at et klip nederst kan være en ide. Eksperimenterede noget med udsnittet inden jeg lagde det ud - herunder også en version med mindre forgrund - men endte med denne version, som jeg synes bedst udtrykte stemningen der på stranden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg