Sony86 Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Så det var en diskusjon her om hva som var årets beste spill? Vel året 2003 er ikke over enda. Så jeg tenkte jeg skulle spørre, Hvilket spill syns du er best helt fra 80 tallet og til i dag? altså tidenes beste spill? Min favoritt blir alle Metal Gear Solid spillene til ps og ps2. Så hva syns dere andre? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Er enig med deg,msg spillene er de beste,grunnet den god story og godt gameplay,angrer på at jeg byttet vekk mgs1 Men har mgs2:sol,skal skaffe meg substance snart :wink: Gta3 og vice city er også to sinnsykt bra`e spill,så de to kommer på andre plasse hos meg Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 1.MGS serien(PS og PC2) 2.jagged alliance serien(PC) 3.half life(seff!) 4.Final Fantasy serien(PS2) 5.quake serien.(PC) 6.starcraft(PC) warcraft serien(PC) Lenke til kommentar
Sony86 Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 hehe, heldigvis har jeg original mgs1! ikke noe platinum greier eller.no sånn. Jepp mgs serien har best historie av alle spill jeg har spilt. mgs2 er jo nesten som en film med gameplay... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 uten rangering: starcraft warcraft 3 + tft ff7 (pc og psx) mgs & mgs: sol zelda: oot, mm, a link to the past mario world morrowindblack and white sof2 & sof1 halflife & cs jedi knight 2 GTA serien.. + mange flere-... Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 UT2K3 - beste fps spill ihvertfall! Lenke til kommentar
Sony86 Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 et spill jeg tror kommer til bli en stor hit, det er det nye need for speed: underground. Hvem liker ikke bilspill? Dessuten skal man jo få style bilen helt til minste detalj. Spillet er jo inspirert av Fast and the furious... Vet det kommer et Fast and the furious spill og, men der så grafikken veldig dårlig ut. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Ikke i noen spesiell orden; Fallout 1&2+Tactics Baldurs Gate serien Blood AvP SoF Half-Life (diverse mods medregnet) Duke 3D Freespace: The Great War & 2'ern Daikatana (jeg er vel omtrent den eneste som likte dette spillet) Battlezone serien Planescape:Torment Doom I & II (og alle de andre jeg ikke kom på i farten) Lenke til kommentar
Hawkmoon Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Ingen spes rekkefølge: Baldurs Gate/icewind dale serien Warcraft serien Final Fantasy 7 Secret of Mana (snes) Zelda serien Quake 3 Hmmm.. Kanskje Secret of Mana er det spillet som har gitt meg størst glede opp gjennom åra Det kom ut mange klassespill på den gode gamle snes'en!! Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Noen kjekke linker: PC gameplay har kåret de femti mest innflytelsesrike spillene gjennom tidene. Og Gamespy har laget sin all time top 50. Mye nyttig historikk, og ett og annet å lære for de som tror red alert var det aller første RTS-spillet. Update: Burde vel legge til min egen personlige toppti. 1. Civilization 2 Uplassert: Lemmings Faery Tale Adventure Rollercoaster Tycoon Railroad Tycoon Colonization Sensible Soccer Pinball Dreams Warcraft 2 Sinbad and the Throne of the Falcon Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 hallo, han sporte etter hva du syste var det beste spillet gjennom tidene; ikke din topp 10 liste eller hva som kommer om et halvt år (NFS: UNderground?? ) Bare det spillet som troner som #1 hos deg! Hos meg blir det: Baldur's Gate 2 Shadows of Amn. -Sinnsyk historie -Hardcore RPG -pen grafikk, nydelige tegnede backgrounds -fin kameravinkel +++ Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Må nesten bli Xenogears. Grafikken var så som så, men historiemessig var det totalt overlegent alt annet jeg jeg spilt. Husker jeg riktig var det såvidt det ble sluppet ut i USA, siden det satte spørsmål om Gud, engler og menneskenes opprinnelse. Lenke til kommentar
Ost99 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Listen til Gamespy over all time top 50 var fin, men det mangler noen utrolige spill som Elite og ikke minst Frontier. Frontier må være det mest innholdsrike spillet pr. kilobyte. Herlig 3D grafikk (1993) 20+ romskip med texture map Hundrevis av ting som kan kjøpes og selges Tusenvis av verdner med kontinenter og byer Enorme 3D stjernekart 100'vis av oppdrag under 700KB - Ost Lenke til kommentar
andreas76 Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 1: Fallout 1 & 2 2: UT (multiplayer) 3: GTA serien 4: Halflife Kommer nok på flere etterhvert..Legger til på listen da. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 age of mythology, starcraft, half-life/counterstrike, monkey island, heros quest, baldurs gate Lenke til kommentar
VATN Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 1. Championship Manager serien 2. Warcraft serien 3. Prince of Persia 1 og 2 4. Need for Speed serien 5. Starcraft Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Final Fantasy VII er klart best, ingen tvil! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 DOOM/DOOMII Ikkeno spill har skremt meg så jevlig. Spesielt ikke når en stakkar på 10 år var vant til 2d-scrollere Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hvorfor kan ikke folk bare søke etter "beste spill", og poste i en av de postene som popper opp? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 hvorfor kan ikke folk bare søke etter "beste spill", og poste i en av de postene som popper opp? God idé. Jeg anbefaler folk prøver å følge den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg