Scoob911 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Har en HTC Incredible S som har blitt veldig glad i å slå seg av og på igjen etter telefonsamtaler. Det har ikke vært på alle samtaler, men det skjer oftere og oftere nå. Spesielt etter lengre samtaler (over 10 min). Noen som har noen anelse om hva dette kan skyldes eller hva jeg kan gjøre? Takker for alle svar Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Har samme tlf, og har ikke vært borti disse problemene... Uansett så tror jeg dette kan løses ved en fabrikkgjennoppretting. Gå til Instillinger > Lagring på SD-kort og telefon > Fabrikkinstillinger Husk å ta backup av meldinger o.l. hvis du ikke vil miste dem. Da kan du f.eks. bruke denne appen: SMS Backup + Bilder og musikk ligger som regel på minnekortet. Håper det løser seg! Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Denne er jeg kjent med ja. En fabrikkgjennoppretting gjorde susen for fruen i huset. Hadde en tråd på dette her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1383915 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå