Mr_Tiger Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Til min store fortvilelse ble serien V brått borte fra sendeskjema... Kommer sesong 2 av denne serien eller er den ferdig? Man kan jo ikke bare slutte slik som det gjorde? Håper noen vet litt mer om dette. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 ser ut som den er avsluttet jo: http://www.tv.com/shows/v-abc/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Den ble kansellert i vår. Kommer ikke noe mer. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 er vel spillt inn en sesong 2, men ikke mere etter det. Lurer selv på når vi kan få sett sesong to på norsk tv.... dumt å sende bare en sesong av en slik serie Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Vil anta TVNorge Max følger opp med sesong to snart Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 får håpe det. Var stort sett det eneste jeg så på tv for tiden. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 får håpe det. Var stort sett det eneste jeg så på tv for tiden. Typisk at dette måtte skje med denne serien. Håper at max sender sesong 2 om en liten stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå