Jan Erik Engan Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Glow in Fire Bildet er fjernet. Beskrivelse: Litt ymse lek i PS,mest for moro og ikke så alvorlig;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Svein Oftedal Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ja, ja.. Leke skal en jo. Artig resultat dette! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Takker Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hehe ser nesten ut som fuglen har hilst på høyspent ledninger, stilig dette Jan Erik Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Artig og kan sikkert brukes i enkelte sammenhenger. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Du må få for din kreativitet. Meget spesiellt. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Engler eller demoner? Kreativt og lekent. :) Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Artig rovfuglvri. Likte det, tross at jeg ikke er stor fan av slike bilder. Du klarer å fenge meg her. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Hehe ser nesten ut som fuglen har hilst på høyspent ledninger, stilig dette Jan Erik Artig og kan sikkert brukes i enkelte sammenhenger. Vel ikke noe jeg ville hatt på veggen,men takker for trøsten..hehe Du må få for din kreativitet. Meget spesiellt. Er det super! jajaja..hehe Engler eller demoner? Kreativt og lekent. :) Artig rovfuglvri. Likte det, tross at jeg ikke er stor fan av slike bilder. Du klarer å fenge meg her. Måke dette,men takker så mye;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg